כאל היא חברת האשראי המובילה בישראל בחדשנות, בשירותים מתקדמים ובתפיסת לקוח.
גם בימים כשגרה, כאל פועלת לקדם צריכה נבונה לצד חווית תשלומים מתקדמת בכדי לדאוג לטוב ביותר בשביל לקוחותיה.

בימים אלו, כארגון חיוני למשק, אנו ממשיכים להעניק שירות מיטבי וסיוע לכלל לקוחותינו, בתי עסק, שותפינו, לעובדים שלנו ולקהילה
הישראלית כולה.

אנו תורמים, מתנדבים, תומכים, מציעים מגוון רחב של פתרונות ומגויסים לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל.

אנו מאמינים בא.נשים שלנו, מעודדים מקצוענות, מצוינות, התפתחות אישית והדאגה לרווחת העובדים חרוטה על דגלנו.

לוח המשרות שלנו איננו עוד לוח דרושים. הוא הזמנה לקחת חלק בכתיבת הסיפור המשותף שלנו.

בואו לעיין במשרות הפתוחות ולהצטרף אלינו.

חברת כאל גם רואה חשיבות רבה בהעסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלות. אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות מגוונות, ובכלל זה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בעבודה, היא מפתח למימוש עצמי של אנשים ולהצלחה עסקית. החברה מינתה אחראית תעסוקת עובדים עם מוגבלויות - ניצן קצבורג. הנכם מוזמנים לפנות לניצן בכל שאלה בתחום זה במייל Nizan.Katzburg@icc.co.il

משרות פתוחות

  שירות ומכירות

נציג/ת שירות ומכירה באשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה - חובה

נציגות שירות ומכירות למוקד מודיעין עילית

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציג/ת שירות ומכירה בבני ברק

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציגים.ות למוקד אישורים – אשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
המוקד פעיל 24/7 במגוון משמרות.

דרישות

  • אוריינטציה שירותית
  • אנגלית ברמה טובה
  • יכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

נציגי.ות שירות הונאות – אשדוד

תיאור המשרה

  • מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה בארץ ובחו"ל
  • מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה
  • ביצוע תשאול לקוחות בהתאם לנסיבות ההונאה
  • ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות ההונאה
  • מוקד קטן ואינטימי בעל אופי פעילות ייחודי

דרישות

  • אוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ
  • העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-16:00 ועד אחרון הלקוחות, ללא ימי שישי
  • נכונות לביצוע שעות נוספות

נציג.ה בכיר.ה למוקד גביה ומאגר אשראי

תיאור המשרה

  • ​ניהול והובלת פעילות הדיווח והעברת המידע למאגר אשראי
  • תיעוד ובקרה על תקינות הדיווחים בהתאם להוראות הרגולציה
  • מתן מענה מקצועי לגורמים  פנימיים וחיצוניים בנושאי דיווח מאגר אשראי
  • עבודה שוטפת עם  ממשקים בארגון

 דרישות

  • ניסיון בעולמות הגביה/ פיננסים – יתרון
  • שליטה ביישומי Office בדגש על אקסל- חובה
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת למידה מהירה
  • אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ וניהול זמן​

אחראי/ת קשרי לקוחות B2B - זמני

תיאור המשרה

  • מתן מענה למיזמים עסקיים וטיפול בבקשות תפעול ושירות מורכבות
  • הובלת שיח מול שותפים עסקיים קיימים וחדשים לחיזוק ובניית שיתופי פעולה
  • ביצוע בקרות וניהול האיכות
  • טיפול בהצטרפויות חדשות של המיזמים
  • ביצוע מעקב וטיפול בפניות השותפים העסקיים אל מול הממשקים בכאל- מקצה לקצה
  • עבודה מרובת ממשקים, פנימיים וחיצוניים
  • הובלה והוצאה לפועל של פרויקטים לשיפור תהליכי העבודה
  • המשרה זמנית

דרישות

  • ניסיון מעל שנה בעולמות השירות / תפעול
  • ניסיון בעבודה מול לקוחות/ חברות גדולות
  • ניסיון בגביה- יתרון
  • שליטה מלאה בתוכנות ה-Office לרבות Excel
  • תואר ראשון – יתרון
  • ניסיון בשליפת דוחות וניתוח נתונים - יתרון
  • עצמאות, ראייה מערכתית ותהליכית , יוזמה ויכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, יסודיות ושיטתיות​

נציג.ת גביה - אשדוד

תיאור המשרה

  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
  • הכרות עם יישומי האופיס
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ

אחראי.ת פעילות - מוקד תפן

תיאור המשרה

  • אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקד שירות הנותן מענה לבנקים מטעם כאל, ומופעל על ידי חברת בבקום
  • ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
  • וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
  • מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
  • בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
  • עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל

דרישות

  • ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריך.ה, ר"צ) במוקד שירות – חובה
  • ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
  • יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע באופיס
  • מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
  • יכולת עבודה עצמאית
  • השכלה אקדמאית – יתרון

מנהל.ת תיקי לקוחות SMB- דרום

תיאור המשרה

  • משרת שטח הכוללת ניהול תיקי לקוחות עסקיים מגוונים (Small Medium Business)
  • ניהול  וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות קיימים ופוטנציאליים
  • גיוס ואיתור לקוחות חדשים
  • שימור לקוחות קיימים תוך הרחבת סל המוצרים
  • תיאום פגישות מול לקוחות קיימים וחדשים
  • אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות גבוהה תוך עמידה ביעדים עסקיים
  • אחריות על תיקי הלקוחות באזור הדרום (אשקלון, אשדוד, באר שבע ודרומה)

דרישות

  • ניסיון מוכח במכירות- חובה
  • ​​ניסיון במכירות שטח- יתרון משמעותי
  • ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי ולקוחות עיסקיים- יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול משא ומתן וברמה גבוהה
  • אוריינטציה שירותית
  • יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ותעדוף משימות
  • רישיון נהיגה בתוקף

אחראי.ת משמרת- מוקד גביה בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​ניהול והובלת המשמרת תוך חתירה לעמידה ביעדי הגביה
  • תפעול ואחריות על כלל פעילויות המוקד
  • אחריות על תהליכי שיפור וייעול במדור גביה
  • מתן פתרונות לסוגיות תפעוליות וטכנולוגיות שוטפות
  • ממשק עבודה צמוד עם מנהלי הצוותים
  • העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות

 דרישות

  • שליטה במערכות Office- יתרון
  • ניסיון קודם בהנעת עובדים- יתרון
  • יכולת גבוהה לעמידה בתנאי לחץ, עצמאות ויכולת קבלת החלטות
  • תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה
  • אנרגטיות, אסרטיביות, קידום תהליכים
  • חשיבה מערכתית, יוזמה וראש גדול ​

מנהל.ת אזור מכירות שטח - מימון רכב

תיאור המשרה

  • ניהול וקידום יעדי המכירות של המימון בתחום הרכב
  • ייזום וניהול בקרה על תהליכי עבודה של ממשקים חיצוניים והובלתם לעמידה ביעדים
  • מתן מענה טלפוני לממשקים בהיבט מקצועי, תפעולי ומכירתי
  • גיוס מגרשים חדשים לצורך שת"פ
  • תמיכה וליווי אנשי המכירות ונציגי המכירות במגרשים במרחבים השונים
  • שימוש כגורם מתווך בין אנשי תפעול וחיתום לבין הממשק החיצוני
  • עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות וזמינות בשישי
  • ​המשרה ממוקמת באזור המרכז / ירושלים

דרישות

  • ניסיון קודם במכירות שטח בתחום המימון לרכבים - חובה
  • שליטה ביישומי אופיס
  • תואר ראשון - יתרון
  • יכולת מוכחת בהנעת עובדים וממשקים​
  • אוריינטציה מכירתית ושירותית גבוהה
  • יכולת ביצוע גבוהה, תוך סדר, ארגון וראיה רחבה
  • אסרטיביות ויכולת עבודה בתנאי לחץ
  • רישיון נהיגה בתוקף – חובה

נציג/ת מכירות טלפוני לעסקים- אשדוד / בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​גיוס של בתי עסק חדשים לסליקה עם Cal
  • מכירת מוצרי אשראי כגון הלוואות לבתי עסק
  • ליווי בית עסק משלב המשא ומתן עד שלב סגירת העסקה
  • עבודה מול ממשקים שונים בחברה כגון ניהול סיכונים, שירות ועוד

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית, כושר ביטוי ברמה גבוהה, יכולת ניהול מו"מ
  • ניסיון קודם במכירות- יתרון משמעותי
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • ראש גדול, יוזמה ואסרטיביות
  • משרה מלאה + נכונות לעבודה בשעות נוספות ​

נציגי.ות שירות למוקד עסקים – בני ברק

תיאור המשרה

עבודה במוקד שירות ומכירה הנותן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים עם דגש על הפן הפיננסי תוך כדי מתן שירות ללקוח.
פעילות המוקד- בין הימים א'-ה'  בין השעות 8:00-16:00, ללא סופי שבוע!

דרישות

  • תודעת שירות גבוהה
  • מוכוונות לעבודה בסביבה דינמית וממוחשבת
  • ניסיון במוקדי שירות / מכירה – יתרון

נציגי.ות מכירות אשראי – אשדוד

תיאור המשרה

למוקד המכירות הייחודי והמשפחתי של Cal באשדוד דרושים נציגי.ות מכירות!
התפקיד כולל שיחות יוצאות ללקוחות מתעניינים או ללקוחות חברה פוטנציאליים במטרה למכור ממגוון מוצרי ושירותי החברה.
עבודה במשמרות גמישות, א'-ה' ללא סופ"שים: 8:30-15:30 / 11:00-18:00

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית
  • ניסיון קודם - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

נציג.ת שירות לקוחות תקשורת כתובה – אשדוד

תיאור המשרה

  • עבודה במוקד השירות הנותן מענה שירותי ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסים.
  • מתן מענה בערוצים הדיגיטליים ללקוחות, יכולת למתן מענה טלפוני והמשך טיפול טלפוני מול לקוחות.
  • ימי פעילות המוקד: בין הימים א'-ה', 08:00-17:00, ללא משמרות ערב או סופי שבוע.

 דרישות

  • יכולת הקלדה מהירה והתנסחות רהוטה
  • יכולת לניהול מספר משימות במקביל
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ

טכנולוגיות

ראש צוות פיתוח שירותי דיגיטל

תיאור המשרה

  • ​​ניהול צוות פיתוח במתודולוגיית AGILE באמצעות טכנולוגיות NET ו- Angular
  • הובלה וחניכה ניהולית וטכנית תוך יצירת מטרות מדידות לאנשי הצוות
  • אחריות על יציבות וזמינות האפליקציות, תחזוקה שוטפת וניהול תקלות
  • קידום טכנולוגי של צוות הפיתוח והכלים הטכנולוגים, שיפור תמידי, אוטומציה וחדשנות
  • ניהול מטריציוני של אנשי הבדיקות כחלק מתהליכי ה Delivery
  • עבודה שוטפת עם מחלקות שונות כגון: ארכיטקטורה, א"מ, תשתיות, מנהלי פרוייקטים ויחידות המוצר
  • פיקוח על מחזור חיי הפיתוח, משלב איסוף הדרישות ועד לפריסה ותחזוקה
  • כולל שילוב hands on ב 50% משרה

דרישות

  • ​ניסיון Hands On של 5 שנים לפחות בפיתוח במגוון טכנולוגיות: Angular + ,.NET , C #,.NET Core, JavaScript TypeScript, MS SQL
  • ניסיון מוכח של לפחות שנתיים כר"צ פיתוח דיגיטל עם צוות של 5 עובדים ומעלה
  • ניסיון בתכנון פתרונות מורכבים בתחום ה- digital המשלבים אינטגרציה של מספר מערכות וטכנולוגיות תוך תשומת לב לביצועים ועמידה בעומסים
  • ניסיון וידע מעמיק בעבודה עם מגוון בסיסי הנתונים (SQL / No SQL)
  • ניסיון בניהול פיתוח במתודולוגית AGILE
  • ניסיון קודם בארגונים גדולים
  • ניסיון בתשתיות ענן כולל תהליכי פיתוח מאובטח לענן (Azure, AWS) – יתרון משמעותי
  • ידע נרחב ומוכח במערכות דיגיטל ותשתיות Microservises – יתרון
  • ידע נרחב ומוכח בהטמעה והיכרות עם כלים ותהליכי CI/CD  - יתרון
  • ניסיון משמעותי בפיתוח ב-Node.js, TypeScript , Nest.js - יתרון
  • ניסיון קודם בארגונים פיננסיים (בנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי) – יתרון

ראש צוות מערכות שירות

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​הובלת צוות פיתוח, הכולל מנתחי מערכות, מפתחים ובודקים
  • אחריות כוללת על פיתוח ותחזוקת מערכות שירות באחריות הצוות – מערכת Siebel CRM, מערכות Magic ומערכות שירות נוספות
  • ניהול משימות פיתוח בפרויקטים טכנולוגיים ועסקיים, תוך התחשבות בתעדוף ארגוני
  • אחריות על תוצרים איכותיים של הצוות תוך עמידה בלוחות זמנים ויעדי SLA לטיפול בתקלות, זמינות מערכות, תפוקות פיתוח וכו'
  • הובלת פתרונות ואפיונים בתחומי הצוות בראיה ארוכת טווח
  • שיתוף פעולה עם צוותי פיתוח ואנשי תשתיות להבטחת עבודה רציפה של המערכות
  • ניהול הקשר עם משתמשים עסקיים וספקים חיצוניים
  • ניהול פרויקטים טכנולוגיים, כגון שדרוג מערכות באחריות הצוות

דרישות

  • לפחות 5 שנות ניסיון ביישום/פיתוח Salesforce / Microsoft Dynamics 365
  • לפחות 3 שנות ניסיון ניהול
  • הבנה מעמיקה במערכות CRM ותהליכי שירות
  • ניסיון בהובלת פרו​יקטים למעבר מערכות CRM לענן
  • ניסיון בתחזוקה של מערכות, ניהול משימות פיתוח, בדיקות, ניהול סביבות עבודה, ניהול תקלות וכו'
  • הבנה מערכתית וטכנית גבוהה עם יכולת ניתוח ואפיון דרישות עסקיות
  • ניסיון במתודולוגיית Agile – יתרון
  • היכרות עם מערכות Magic ו/או Oracle Siebel CRM – יתרון
  • תואר ראשון במערכות מידע / הנדסת תוכנה או תואר רלוונטי אחר – יתרון

מנהל/ת מחלקת דאטה

  • גיבוש והוצאה לפועל של אסטרטגיית הדאטה בארגון תוך מינוף הדאטה ומשילות הדאטה
  • ניהול מגוון תפקידים ודרגים במחלקת הדאטה (Data Scientists, מנהלי מוצר, חדר מבצעים)
  • אחריות על בנייה וניהול תהליך ה-data monetization בארגון
  • קידום ופיתוח הדאטה כגורם מכריע בשיפור קבלת ההחלטות, לרבות פעילויות תומכות של טרגוט הלקוחות, ניבוי מבוסס AI, הטמעת כלים חדשים, מודלים ועוד
  • פיתוח מודלים לחיזוי צרכי הלקוחות והובלת קמפיינים מבוססי דאטה
  • עבודה מול הנהלה בכירה, גורמים עסקיים ושותפים פוטנציאליים מתוך ומחוץ לחברה

דרישות:

  • תואר / השכלה רלוונטית
  • ניסיון בתפקיד דומה בחברות בעלות פעילות עסקית ושיווקית מבוססת דאטה
  • ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון מבוססי מידע
  • הבנה בעולם הפיננסים והתשלומים ובתהליכי שיווק B2C
  • ניסיון ניהולי ובעבודה מול דרגים בכירים

מפתח.ת Node.js בכיר.ה

תיאור המשרה

  • תכנון, פיתוח ותחזוקת Microservices באמצעות Nest.js.
  • שיתוף פעולה עם מפתחי Frontend לשילוב שירותי Backend.
  • ניצול שירותי AWS ליצירת תשתיות סקיילביליות ויעילות.
  • יישום תבניות CloudFormation לפריסת תשתיות.
  • עבודה עם MongoDB למידול ואחסון נתונים.
  • הבטחת איכות קוד, אבטחה וביצועים.
  • פתרון תקלות טכניות ואיתור באגים.

 

דרישות

  • ניסיון של מעל 5 שנים כמפתח/ת Backend, עדיפות לתפקידים בכירים.
  • ניסיון מוכח בתכנון והבנה של תהליכים עסקיים.
  • מומחיות ב-Nest.js וב-Angular.
  • שליטה בשירותי AWS ובתבניות CloudFormation.
  • ניסיון בארכיטקטורת מיקרו-שירותים.
  • הבנה מעמיקה של MongoDB ומאגרי NoSQL.
  • כישורי פתרון בעיות ואיתור באגים ברמה גבוהה.
  • תקשורת בין אישית ועבודת צוות ברמה גבוהה.
  • הסמכת AWS – יתרון משמעותי.

 

מנהל.ת מחלקת פיתוח מערכות עסקיות

תיאור המשרה

  • ניהול מחלקה האמונה על כלל היבטי הפיתוח והתחזוקה של מערכות הליבה העסקיות והפיננסיות בחברה
  • הובלת תהליכי היישום וה-Delivery של הפרויקטים העסקיים והטכנולוגיים תוך עמידה ביעדים העסקיים והטכנולוגיים של המחלקה,
    לצד שמירה וקידום ביצועים גבוהים, יעילות ומצוינות במחלקה
  • הובלה והטמעת תהליכי חדשנות טכנולוגית במערכות בהתאם לצרכים העסקיים ומפת הדרכים הטכנולוגית
  • בניית אסטרטגיה והובלת החזון הטכנולוגי והניהולי של המחלקה תוך העצמת הערך שלה ובנייתה לאתגרים הטכנולוגיים העתידיים
  • עבודה מול הנהלה בכירה, גורמים עסקיים, ספקים, אינטגרטורים, יועצים וממשקים מתוך ומחוץ לחברה

דרישות

  • ניסיון של לפחות 8 שנים בניהול מחלקת פיתוח של מערכות ליבה קריטיות בארגונים גדולים
  • ידע מעמיק בתחום מערכות ליבה עסקיות – חובה, מערכות Billing ואשראי- יתרון משמעותי
  • תואר ראשון,  עדיפות למדעי המחשב / הנדסת תוכנה או תואר רלוונטי אחר
  • יכולות גבוהות של תכנון והובלה, הנעת ממשקים ותהליכים, הבנה עסקית וטכנולוגית
  • ניסיון בהובלת פרוייקטי IT מורכבים ואסטרטגיים במערכות ליבה פנים ארגוניות
  • ניסיון בניהול במתודות Agile – יתרון משמעותי

פיננסים

מנהל.ת מוצר אשראי ורכב

תיאור המשרה

  • הובלה ופיתוח של מוצר חדש וקיים בתחום הלוואת הרכב וסיוע למנהל הפעילות בהובלת מיזם הרכב
  • קידום בפועל של הדרישות העסק​יות למיזם ומעקב אחר יישומם
  • הובלת תהליכים עסקיים מקצה לקצה עד להבשלתם ופיקוח ובקרה על הביצוע
  • ציר מרכזי בפעילות וגורם מרכז של כלל הממשקים לרבות ניהול מטרציוני של צוותי העבודה בתמיכה במוצר וניהול עקיף של פעילות הסוכנים בשטח
  • אחריות על שיתופי פעולה עם סוכנויות הרכב

דרישות

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהובלה או קידום של פרויקטים ארגוניים
  • הבנת תהליכים, ניסיון וידע בעולמות האשראי (בעולמות אשראי הרכב – יתרון)​
  • תואר ראשון - חובה (תואר בכלכלה/מנהל עסקים/תעשייה וניהול – יתרון)
  • שליטה מלאה במערכות Office לרבות Excel
  • רפרזנטטיביות וכושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • יחסי אנוש טובים ויכולת הנעת עובדים וממשקים
  • יכולת ניתוח, בניית תהליכים ומצגות
  • יכולת עבודה תחת לחץ ותעדוף משימות

אנליסט.ית אשראי עסקי

תיאור המשרה

  • הכנת בקשות אשראי, ניתוח דוחות כספיים וניירות עבודה רלוונטיים, בחינת סיכונים ענפיים וספציפיים, מתן חוות דעת והמלצה.
  • העלאתן של בקשות האשראי לדיונים והצגתן מול פורומים שונים.
  • ביצוע מעקב אחר לווים קיימים תוך הפקת דוחות בקרה תקופתיים.
  • הרחבת הפעילות והעמקת הקשר מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
  • התנהלות מול ממשקים רבים בארגון.

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות
  • ניסיון של לפחות שנתיים כאנליסט.ית אשראי בבנק או חברות פיננסיות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך

תפעול

אחראי.ת תפעול ושירות רכב

תיאור המשרה

  • ​מתן מענה שירותי ללקוחות בנושאים שונים הקשורים לחיי ההלוואה
  • תפעול העסקאות ואישורם והמשך טיפול מול הלקוחות לאורך חיי ההלוואה​​
  • בדיקת תקינות מסמכים, אישורי תקינות ומסירה, רישומי שיעבוד ​ומשיכון
  • טיפול והמצאת פוליסות משועבדות מלקוחות

דרישות

  • יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה
  • יכולת התמודדות מול לקוחות וטיפול בהתנגדויות ואוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן, ניהול מספר משימות במקביל
  • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
  • עבודה במשמרות א'-ה' 08:00-16:00/ 10:00-18:00
  • ימי שישי לסירוגין 08:00-13:00

ראש מדור תפעול הנפקה וכרטיסי אשראי

תיאור המשרה

תפקיד מאתגר הכולל ניהול הצוותים האחראיים על התפעול וההוצאה לפועל של כלל תהליכי המכירה בתחום ההנפקה והאשראי, תוך הובלה לקיום תהליכים אפקטיביים פורצי דרך לשביעות רצון הלקוחות. 

  • ניהול התהליכים התפעוליים בהנפקת כרטיס ובמתן אשראי משלב המכירה ועד השלמת התהליך מול הלקוח
  • ניהול מנהלים וצוות עובדים גדול תוך פיתוח הצוות והובלה למצוינות תפעולית על ידי ייעול תהליכים
  • ניהול תקציב הוצאות ופיתוח יוזמות לייעול וצמצום מרכיבי ההוצאה תוך שמירה על סטנדרט איכות גבוה
  • אחריות לממשק תפעולי מול בנקים, שותפים עסקיים והיחידות העסקיות בכאל
  • אחריות לניהול וריכוז ארגוני של מערך השליחויות לרבות ניהול הספקים ותפעול השליחויות
  • ניהול מתמיד ביעדים תוך שימת דגש על איכות, תפוקות ושיפור מתמיד
  • עבודה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים

דרישות

  • תואר ראשון - חובה
  • ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים גדול - חובה
  • הכרות עם תהליכי ההנפקה ועם ​המערכות התפעוליות
  • יכולת אנליטית ותהליכית גבוהה
  • יוזמה ויצירתיות
  • יחסי אנוש מצוינים
  • הבנה טכנולוגית ושליטה מלאה ב- Excel ו- PowerPoint

תפקידי מטה

מנהל.ת שיווק D2C

תיאור המשרה

  • מיפוי הצרכים השיווקיים עבור פיתוח המוצר במטרה למקסם פוטנציאל עסקי של המוצר
  • אפיון, תכנון והובלה של מהלכים שיווקיים לעמידה ביעדים העסקיים
  • ניהול ובחינת התוכנית העסקית הכוללת צפי הכנסות, הוצאות ורווחיות
  • ניהול המוצר על כל היבטיו, הובלת מהלכים שיווקיים וניהול היעדים העסקיים
  • הוצאה לפועל של מהלכים שיווקיים ופיצ'רים להגדלת הכנסות מאשראי
  • מדידה ובקרה של יעדי המוצר ומהלכים שיווקיים
  • בניית מעטפת שיווקית למוצר בהתאם לשפה העיצובית של החברה
  • עבודה מול ממשקים מגוונים חיצוניים ופנימיים והתנהלות מול גורמים בכירים בחברה
  • ניהול תקציב

דרישות

  • תואר ראשון בתקשורת / מנהל עסקים / שיווק - חובה (תואר שני באחד התחומים הנ"ל- יתרון)
  • ניסיון של 3 שנים בניהול מוצר בשיווק, עדיפות לתחום הפיננסים
  • הבנה במוצרים דיגיטליים
  • הבנה בעולם האשראי - יתרון
  • ניסיון בכתיבה שיווקית
  • ניסיון בכתיבת תכניות עסקיות ובניית תכנית שיווקית - יתרון
  • ניסיון בבניית מצגות ויכולות פרזנטטיביות - יתרון
  • יכולות אנליטיות גבוהות​

אנליסט.ית ניהול סיכונים ומודלים

תיאור המשרה

  • אחריות על ניתוחים אנליטיים בתחומי ניהול סיכונים (אשראי, שימוש בכרטיסים, הונאות, סליקה ועוד)
  • תחקור בסיסי נתונים בסביבות DataWareHouse ו-Big Data
  • פיתוח ותחזוקת מערך דוחות אנליטיים ודשבורדים ניהוליים עבור המדור
  • ניתוח סיכונים בתחום האשראי וביצוע בקרה על אופן טיפולם
  • סקירת פרופיל הסיכון של החברה ומתן חוות דעת​ על איכות ואופן ניהולו
  • הובלת תהליכים רוחביים לזיהוי, הערכה והפחתת סיכונים
  • ביצוע תיקוף סטטיסטי למודלים שונים בחברה
  • ליווי תהליך הטמעה וניהול שוטף של מערכת לניהול סיכוני מודלים​

דרישות

  • ניסיון של שנה לפחות כאנליסט/ עוזר מחקר/ סטטיסטיקאי/ Data Scientist
  • תואר ראשון בתחום רלוונטי (מתמטיקה/ סטטיסטיקה/ כלכלה או תחומים דומים)
  • ניסיון בכתיבת שאילתות מורכבות ב SQL-
  • שליטה וניסיון ב Business Objects-או כלי BI אחר
  • ניסיון בניתוח ותחקור נתונים ובניית דשבורדים בכלים כמו - Tableau יתרון משמעותי
  • הבנה עסקית, הכרות עם עולמות האשראי וניהול סיכונים - יתרון​
  • הכרות עם העולם הרגולטורי בסביבה הבנקאית - יתרון
  • יכולת עבודה בלוחות זמנים צפופים וMulti-Tasking-
  • יכולת למידה עצמית גבוהה ויכולת עבודה בצוות​

מזכיר.ת מנכ"ל

תיאור המשרה

  • ניהול משרד שוטף בלשכת יו"ר הדירקטוריון ובלשכת מנכ"ל החברה, הכולל: ניהול יומן מורכב ותיאום פגישות, תיאומים שונים, קשר עם גורמי חוץ ופנים
  • ניהול מזכירות חברה וישיבות הדירקטוריון, הכולל: תיאום ישיבות, איסוף חומרים, הפצת חומרים וסדרי יום ועוד
  • בקרה ומעקב א​חר פרויקטים ומשימות
  • אחריות על תקציב לשכה ודרישות רכש
  • טיפול בהרשאות ומיצוב כנאמן אב​טחת מידע
  • עבודה מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון

דרישות

  • ניסיון של 3 שנים בניהול משרד – ניהול יומנים, תיאומי סדר יום וכדומה
  • שליטה גבוהה ביישומי Office
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
  • דיסקרטיות – הכרחית
  • ניסיון בניהול תקציב – יתרון
  • תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים, עצמאות, יוזמה, יכולת עבודה מול ממשקים רבים ויכולת עבודה טובה בצוות
  • תואר אקדמאי – יתרון משמעותי
  • זמינות לעבודה בין השעות 10:00-18:00

ראש צוות תפעול מימון רכב

תיאור המשרה

  • ניהול צוות נציגי תפעול ושירות מימון רכב, כולל גיוס והכשרת עובדים
  • ליווי אישי ומקצועי, הנעת הצוות לעמידה ביעדים
  • בניית תהליכים ומערכות תפעוליות ושרות, הטמעה, נהלים ותהליכים עבודה
  • יזום וניהול בקרה על תהליכי עבודה כגון מסמכי הלוואה, רישום והסרת משכונים ושעבודים, מעקב על פוליסות וטיפול באירועים בחיי ההלוואה
  • עבודה מול מגוון ממשקים בארגון פנים וחוץ ארגוניים כגון: מת"לים, סוכנויות רכב, גביה ועוד
  • בדיקות, פיתוח וייעול של תהליכים ומוצרים חדשים במחלקה

דרישות

  • ניסיון בעולמות השירות והתפעול
  • 3 שנות ניסיון בניהול צוות בתחום תפעול שירות
  • ניסיון בעבודה במימון רכב- יתרון משמעותי
  • תואר ראשון ( כלכלה/ מנהל עסקים/ תעשיה וניהול/ מערכות מידע/ לוגיסטיקה)
  • שליטה ביישומי אופיס
  • משרה מלאה עם זמינות טלפונית בימי שישי

מזכיר.ת חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים – זמני

תיאור המשרה

  • ניהול משרד ויומנים מורכבים 
  • בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
  • ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
  • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה
  • אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
  • התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון 
  • בכפיפות לראש חטיבת לקוחות עסקיים ושותפים
  • המשרה הינה זמנית

דרישות

  • ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
  • שליטה גבוהה ביישומי Office 
  • תואר אקדמי - יתרון 
  • אנגלית- יתרון
  • יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי 
  • תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
  • ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
  • אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה ​

מנהל.ת פרויקט CRM

תיאור המשרה

  • הובלת פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית בעולמות מסעות לקוח ומצוינות עסקית, בדגש על אפיון, הקמה והטמעת מערכת CRM בענן
  • אחריות על ניהול הפרויקט מקצה לקצה, תוך עבודה מהודקת עם מנהלי מחלקות וסמנכ"לים, במטרה לייעל ולשפר תהליכים קיימים לטובת הגעה ליעדים העסקיים
  • עבודה מול גורמים עסקיים, טכנולוגיים, ספקים ועוד

 דרישות

  • ניסיון של 2-7 שנים בהובלת פרויקט הטמעת מערכת CRM בארגון גדול (סביבת ענן – חובה, Salesforce – יתרון)
  • ניסיון באפיון, יישום והטמעה
  • ניסיון בעבודה מול גורמים בכירים
  • ניסיון בניהול תקציבים, תהליכי רכש וספקים
  • ניסיון קודם בניהול יחידת או"ש – יתרון משמעותי
  • תואר ראשון בתחומים רלוונטיים, תואר שני – יתרון
  • יוזמה, אחריות אישית, יכולות הובלה והנעה, אנליטיות וורסטיליות

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >