כאל היא חברת האשראי המובילה בישראל בחדשנות, בשירותים מתקדמים ובתפיסת לקוח.
גם בימים כשגרה, כאל פועלת לקדם צריכה נבונה לצד חווית תשלומים מתקדמת בכדי לדאוג לטוב ביותר בשביל לקוחותיה.

בימים אלו, כארגון חיוני למשק, אנו ממשיכים להעניק שירות מיטבי וסיוע לכלל לקוחותינו, בתי עסק, שותפינו, לעובדים שלנו ולקהילה
הישראלית כולה.

אנו תורמים, מתנדבים, תומכים, מציעים מגוון רחב של פתרונות ומגויסים לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל.

אנו מאמינים בא.נשים שלנו, מעודדים מקצוענות, מצוינות, התפתחות אישית והדאגה לרווחת העובדים חרוטה על דגלנו.

לוח המשרות שלנו איננו עוד לוח דרושים. הוא הזמנה לקחת חלק בכתיבת הסיפור המשותף שלנו.

בואו לעיין במשרות הפתוחות ולהצטרף אלינו.

חברת כאל גם רואה חשיבות רבה בהעסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלות. אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות מגוונות, ובכלל זה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בעבודה, היא מפתח למימוש עצמי של אנשים ולהצלחה עסקית. החברה מינתה אחראית תעסוקת עובדים עם מוגבלויות - ניצן קצבורג. הנכם מוזמנים לפנות לניצן בכל שאלה בתחום זה במייל Nizan.Katzburg@icc.co.il

משרות פתוחות

  שירות ומכירות

נציג/ת מכירות טלפוני לעסקים- בני ברק / אשדוד

תיאור המשרה

למדור מכירות טלפוני לעסקים הייחודי והמשפחתי של כאל דרושים נציגי/ות מכירות ! התפקיד כולל שיחות יוצאות לבתי עסק במטרה למכור ממגוון מוצרי ושירותי החברה

  • גיוס והסבת בתי עסק לסליקה
  • מכירת מוצרי אשראי נלווים לרבות הלוואות ונכיון
  • עבודה מקמפיינים ייעודיים למכירת מוצרי ושירותי החברה
  • עבודה במשרה מלאה - ללא ימי שישי
  • משרה- גלובלית + תמריצים גבוהים !
  • מוקד אסטרטגי, דינאמי ומתגמל

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית - ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • ניסיון קודם בתחום המכירות – יתרון (לא חובה) נדרש רעב להצלחה!
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה, יכולת ניהול מו"מ
  • ראש גדול, יוזמה ואסרטיביות
  • משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות
  • אחריות אישית גבוהה

נציג/ת שירות ומכירה באשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה - חובה

נציגות שירות ומכירות למוקד מודיעין עילית

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציג/ת שירות ומכירה בבני ברק / אשדוד

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

Customer Success

תיאור המשרה

  • ניהול לקוחות ושותפים במגזר הציבורי בדגש על מתן מענה טכני, פתרון בעיות וסגירת מעגלי טיפול מול ממשקים פנימיים וחיצוניים
  • ניתוח בקשות ופניות של שותפים ולקוחות, תוך זיהוי הזדמנויות להרחבת לקוחות/ הכנסות
  • מומחה ואחראי/ת ידע למתן המלצות לשותפים לפי מגמות בתעשייה ושיטות עבודה מומלצות לרבות ניתוח דוחות פעילות
  • ביצוע הדרכות ללקוחות ברחבי הארץ​
  • למידה ועבודה עם מערכות טכנולוגיות חדשות

דרישות

  • לפחות 4 שנות ניסיון בתפק​ידי customer success
  • ניסיון מעמיק של 4 שנים בעבודה מול לקוח בחברת B2B ו/או C2B
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • ניסיון קודם מחברות טכנולוגיות או SaaS
  • יכולות טכניות גבוהות ופתרון בעיות
  • ​תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהות 
  • עמידה בלוחות זמנים, ותעדוף משימות ​
  • זיקה לעולם המגזר הציבורי- יתרון

נציגים.ות למוקד אישורים – בני ברק / אשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
המוקד פעיל 24/7 במגוון משמרות.

דרישות

  • אוריינטציה שירותית
  • אנגלית ברמה טובה
  • יכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

נציגי.ות שירות הונאות – אשדוד

תיאור המשרה

  • מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה בארץ ובחו"ל
  • מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה
  • ביצוע תשאול לקוחות בהתאם לנסיבות ההונאה
  • ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות ההונאה
  • מוקד קטן ואינטימי בעל אופי פעילות ייחודי

דרישות

  • אוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ
  • העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-16:00 ועד אחרון הלקוחות, ללא ימי שישי
  • נכונות לביצוע שעות נוספות

אחראי.ת פעילות שירות בנקים- מוקד תפן

תיאור המשרה

  • אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקד שירות הנותן מענה לבנקים מטעם כאל, ומופעל על ידי חברת בבקום
  • ביצוע בקרות לבחינת איכות הש​יחות ועמידה ביעדי השירות המ​גוונים
  • וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
  • מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
  • בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
  • עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל

דרישות

  • ניסיון בתפקיד דומה
  • ניסיון ניהולי קודם (בכיר אחמ"ש, מדריך, ראש צוות) במוקד שירות - יתרון משמעותי
  • ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
  • יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע באופיס
  • מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
  • יכולת עבודה עצמאית
  • השכלה אקדמאית - יתרון

נציג.ה בכיר.ה למוקד גביה ומאגר אשראי

תיאור המשרה

  • ​​​ניהול והובלת פעילות הדיווח והעברת המידע למאגר אשראי
  • ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה לטובת הטמעת דיווח למאגר
  • פיקוח ואחריות על תהליכי הגביה ומשרדי עו"ד
  • איסוף ניתוח ועדכון נתוני האשראי במערכות המידע של החברה
  • מתן מענה מקצועי לפניות בנושא מאגר אשראי וטיפול משפטי
  • ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים לכלל עובדי המדור ומשרדי עו"ד
  • עבודה עם ממשקים אסטרטגים מול גורמים פנימיים וחיצוניים​

דרישות

  • ניסיון בעולמות הגביה- יתרון
  • ידע בתחום הרגולציה -יתרון
  • שליטה ביישומי אופיס בדגש על אקסל- חובה
  • אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ וניהול זמן
  • מיומנויות בינאישיות גבוהות, יכולת חניכה, יוזמה, ראש גדול וראייה מערכתית​

נציגי.ות מכירות אשראי – אשדוד

תיאור המשרה

למוקד המכירות הייחודי והמשפחתי של Cal באשדוד דרושים נציגי.ות מכירות!

התפקיד כולל שיחות יוצאות ללקוחות מתעניינים או ללקוחות חברה פוטנציאליים במטרה למכור ממגוון מוצרי ושירותי החברה.

עבודה במשמרות גמישות, א'-ה' ללא סופ"שים: 8:30-15:30 / 11:00-18:00

 

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית
  • ניסיון קודם - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • שליטה בסיסית במערכות מחשב ובאנגלית

מיישב.ת תיקי מחלוקת מנפיק חו"ל

תיאור המשרה

  • ​​​טיפול בחיובים חוזרים בכרטיסי כאל מול הממשק חו"ל והארגונים הבינלאומיים בחו"ל
  • מתן שירות לגורמי פנים וחוץ ארגוניים
  • מתן מענה ושרות טלפוני למוקדים הקדמיים
  • ביצוע פעולות כספיות מול ממשק חו"ל ולקוחות
  • טיפול בפן אדמינסטרטיבי

דרישות  

  • אנגלית ברמה גבוהה / עבודה מול גורמים בחו"ל
  • תואר ראשון – יתרון
  • שליטה ביישומי ה-OFFICE
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת אנליטית – יתרון
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל-פה
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

אחראי/ת קשרי לקוחות B2B - זמני

תיאור המשרה

  • מתן מענה למיזמים עסקיים וטיפול בבקשות תפעול ושירות מורכבות
  • הובלת שיח מול שותפים עסקיים קיימים וחדשים לחיזוק ובניית שיתופי פעולה
  • ביצוע בקרות וניהול האיכות
  • טיפול בהצטרפויות חדשות של המיזמים
  • ביצוע מעקב וטיפול בפניות השותפים העסקיים אל מול הממשקים בכאל- מקצה לקצה
  • עבודה מרובת ממשקים, פנימיים וחיצוניים
  • הובלה והוצאה לפועל של פרויקטים לשיפור תהליכי העבודה
  • המשרה זמנית

דרישות

  • ניסיון בשירות לקוחות
  • ניסיון בגביה- יתרון
  • ​שליטה מלאה בתוכנות ה-Office לרבות Excel
  • תואר ראשון– יתרון
  • ניסיון בשליפת דוחות וניתוח נתונים- יתרון
  • עצמאות, ראייה מערכתית ותהליכית , יוזמה ויכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, יסודיות ושיטתיות

ראש צוות שליחויות והשלמת מסמכים

תיאור המשרה
ניהול והובלת שני צוותים משמעותיים בפעילות החברה וחוו​ית הלקוח:
צוות שליחויות אשר אמון על הקשר והניהול השוטף עם חברות השליחויות למול מוקדי המכירות, וצוות השלמת מסמכים אשר אחראי על הקשר והבקרה מול הלקוחות.

  • ניהול ערוץ הפצת כרטיסים ומוצרי אשראי באמצעות שליחויות
  • ניהול תהליכי שליחויות מקצה לקצה
  • מתן שירות ליחידות עסקיות, כולל מענה לפניות ומציאת פתרונות יצירתיים לתהליכים נקודתיים ורוחביים
  • ניהול צמוד של ספקי שליחויות כולל בקרות ומפגשים על  מנת לשפר תהליכי עבודה
  • ניהול, בקרה ומעקב על כלל תהליכי השליחויות מקצה לקצה, לרבות בקרה של ספקי השליחויות
  • ניהול תקציבי שליחויות בהסתכלות רוחבית
  • אחריות והכוונה לעמידה ביעדים ובקרה אחר שיפור תהליכים בהוצאת שיחות ללקוחות בהיבטי יעילות והצלחת השלמת המסמכים ללקוח
  • ניהול ופיתוח העובדים בראיית חווית לקוח

דרישות

  • ניסיון ניהולי-  /ראש צוות/ אחמ"ש / נציג בכיר
  • ידע ביישומי אופיס ברמה גבוהה
  • היכרות עם עולם התפעול- יתרון
  • היכרות ועבודה עם מערכות ccp ו- softphone – יתרון
  • יכולות אנליטיות
  • נסיון והבנה בתהליכי עבודה עם ממשקים מגוונים
  • יכולת בינאישית גבוהה ויכולת ניהול זמן ומשימות
  • יסודיות ודייקנות לצד ראיה מערכתית
  • יכולת רתימה ורמת שירותיות גבוהה
  • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

מנהל.ת תיקי לקוחות SMB- דרום

תיאור המשרה

  • משרת שטח הכוללת ניהול תיקי לקוחות עסקיים מגוונים (Small Medium Business)
  • ניהול  וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות קיימים ופוטנציאליים
  •  גיוס ואיתור לקוחות חדשים
  • שימור לקוחות קיימים תוך הרחבת סל המוצרים
  • תיאום פגישות מול לקוחות קיימים וחדשים
  •  אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות גבוהה תוך עמידה ביעדים עסקיים
  • אחריות על תיקי הלקוחות באזור הדרום (אשקלון, אשדוד, באר שבע ודרומה)

דרישות

  • ​​ניסיון של לפחות 2-3 שנים במכירות שטח- חובה
  • ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי ולקוחות עיסקיים- יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול משא ומתן וברמה גבוהה
  • אוריינטציה שירותית 
  • יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ותעדוף משימות
  • רישיון נהיגה בתוקף

נציגים.ות למוקד גביה - בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
  • ​מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
  • הכרות עם יישומי office
  • יכולת ניהול מו"מ ויכולת ביטוי גבוהה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ​​
  • שעות העבודה 07:45-16:00

נציג.ת גביה וטיפול משפטי – בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​מעקב ליווי ובקרה מול משרדי עו"ד וממשקים השונים
  • בניית תהליכי עבודה מותאמים
  • התנהלות מול ממשקים שונים בפנים החברה ומחוצה לה
  • התחשבנות מול משרדי עו"ד
  • הובלת תהליכים והטמעתם מול משרדי עו"ד
  • עמידה ביעדי גביה ומחיקות

דרישות

  • ​ידע בתפעול יישומי Office תוך דגש על Excel
  • דייקנות ויסודיות
  • יכולת עבודה עצמאית והנעת ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו
  • אחריות אישית ויכולת בקרה עצמית גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
  • אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות
  • ראייה מערכתית, יוזמה וגמישות מחשבתית
  • משרה מלאה בין השעות 8:00-16:00 ונכונות לשעות נוספות

טכנולוגיות

ראש צוות פיתוח שירותי דיגיטל

תיאור המשרה

  • ​​ניהול צוות פיתוח במתודולוגיית AGILE באמצעות טכנולוגיות NET ו- Angular
  • הובלה וחניכה ניהולית וטכנית תוך יצירת מטרות מדידות לאנשי הצוות
  • אחריות על יציבות וזמינות האפליקציות, תחזוקה שוטפת וניהול תקלות
  • קידום טכנולוגי של צוות הפיתוח והכלים הטכנולוגים, שיפור תמידי, אוטומציה וחדשנות
  • ניהול מטריציוני של אנשי הבדיקות כחלק מתהליכי ה Delivery
  • עבודה שוטפת עם מחלקות שונות כגון: ארכיטקטורה, א"מ, תשתיות, מנהלי פרוייקטים ויחידות המוצר
  • פיקוח על מחזור חיי הפיתוח, משלב איסוף הדרישות ועד לפריסה ותחזוקה
  • כולל שילוב hands on ב 50% משרה

דרישות

  • ​ניסיון Hands On של 5 שנים לפחות בפיתוח במגוון טכנולוגיות: Angular + ,.NET , C #,.NET Core, JavaScript TypeScript, MS SQL
  • ניסיון מוכח של לפחות שנתיים כר"צ פיתוח דיגיטל עם צוות של 5 עובדים ומעלה
  • ניסיון בתכנון פתרונות מורכבים בתחום ה- digital המשלבים אינטגרציה של מספר מערכות וטכנולוגיות תוך תשומת לב לביצועים ועמידה בעומסים
  • ניסיון וידע מעמיק בעבודה עם מגוון בסיסי הנתונים (SQL / No SQL)
  • ניסיון בניהול פיתוח במתודולוגית AGILE
  • ניסיון קודם בארגונים גדולים
  • ניסיון בתשתיות ענן כולל תהליכי פיתוח מאובטח לענן (Azure, AWS) – יתרון משמעותי
  • ידע נרחב ומוכח במערכות דיגיטל ותשתיות Microservises – יתרון
  • ידע נרחב ומוכח בהטמעה והיכרות עם כלים ותהליכי CI/CD  - יתרון
  • ניסיון משמעותי בפיתוח ב-Node.js, TypeScript , Nest.js - יתרון
  • ניסיון קודם בארגונים פיננסיים (בנקים, חברות ביטוח, חברות כרטיסי אשראי) – יתרון

ראש צוות QA

תיאור המשרה

  • ניהול מקצועי, אישי והנעת צוות בודקי תוכנה המשובצים בצוותים אג'יליים
  • אחריות והובלת הבדיקות ברכבת כרטיסים וסליקה כולל השתתפות בכל הטקסים הרלוונטיים
  • עמידה במדדי איכות, תכולות ולוחות זמנים של הבדיקות
  • ניהול ממשקים בנושאי הבדיקות מול מנהלי פרויקטים, צוותי הפיתוח והגורמים העסקיים בארגון
  • פיתוח והכשרת העובדים בצוות

דרישות

  • 5 שנות ניסיון לפחות hands on בבדיקות תוכנה
  • שנתיים ניסיון לפחות בניהול צוות בדיקות תוכנה
  • ידע בניהול תהליכי בדיקות במתודולוגיית AGILE 
  • תואר ראשון במערכות מידע/ הנדסת תכנה או תואר רלוונטי אחר- יתרון משמעותי
  • ידע וניסיון במיכון תהליכי בדיקות - יתרון משמעותי
  • יכולות בינאישיות להנעת עובדים, ניהול ממשקים מורכבים
  • יכולת קבלת החלטות איכותיות, פתרון בעיות, יצירתיות וגמישות מחשבתית
  • יוזמה אישית וראש גדול
  • מכוונות לביצועים והשגת תוצאות​

מנהל/ת מדור GRC ו-PCI

 תיאור המשרה

  • הובלת מתודולוגיית אבטחת המידע בארגון
  • ​ניהול צוות עובדים העוסק בין היתר בניהול סיכונים תפעוליים טכנולוגיים וסיכוני סייבר, הערכת סיכוני מערכות, סקרי אבטחת מידע, ניהול סיכוני שרשרת אספקה, הגברת מודעות עובדים לסיכוני סייבר והדרכה,
    דיווחים להנהלה, דירקטוריון, חברת אם וגופים נוספים, ניהול צוות זהויות והרשאות בהיבטים פיתוחים ותפעוליים
  • ניהול פורטל אבטחת המידע של הארגון לרבות כתיבה, עדכון ותיקוף נהלי אבטחת המידע של החברה
  • ניהול נכסי טכנולוגיות המידע הערכת הסיכונים שלהם
  • ניהול וליווי תהליך ההסמכה ל-PCI ו- ISO של החברה מול גורמים פנימיים וחיצוניים. איתור פערים בין דרישות התקן לבין מצב קיים וגיבוש תכניות פעולה לסגירתם
  • אחריות על סקרי אבטחת מידע, מבדקי חדירה וניהול הטיפול בממצאים מול גורמי פיתוח ותשתיות
  • התנהלות מול מערך ניהול הסיכונים הארגוני וגופים חיצוניים, כגון רגולטורים, גופים בינלאומיים, חברת אם ועוד
  • התנהלות מול הביקורת הפנימית בנושאי אבטחת מידע​

 דרישות

  • ניסיון מוכח בתחומי אבטחת מידע ו-GRC  של לפחות 5 שנים
  • ניסיון ניהולי בתחומי אבטחת מידע - 3 שנים לפחות
  • ידע וניסיון בתחום ניהול סיכונים טכנולוגיים ותפעוליים
  • ניסיון מוכח בתחום הסמכות PCI במוסדות פיננסיים של לפחות 3 שנים
  • הסמכות רלוונטיות בתחומי אבטחת מידע וניהול סיכונים - יתרון משמעותי
  • שליטה ברגולציות הבנקאיות : נב"ת 357, 361, 362, 367, 363 – יתרון משמעותי
  • עבודה כחלק מצוותי עבודה בתצורת AGILE – יתרון
  • ראיה מערכתית רחבה המשלבת הבנה טכנולוגית עמוקה והכרה והבנה של תהליכים עסקיים
  • יכולת בין אישית גבוהה וניהול ממשקים שונים בחברה ומחוצה לה, עבודה בתנאי לחץ, חתירה למצוינות, יכולת השפעה והובלת שינויים
  • יכולת ניתוח, חשיבה אנליטית ויכולת הצגה בכתב ובעל פה
  • ניסיון ניהולי מוכח בכלל ובניהול פרויקטים בפרט
  • אנגלית ברמה טובה
  • תואר אקדמי רלוונטי

ראש צוות מערכות שירות

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​הובלת צוות פיתוח, הכולל מנתחי מערכות, מפתחים ובודקים
  • אחריות כוללת על פיתוח ותחזוקת מערכות שירות באחריות הצוות – מערכת Siebel CRM, מערכות Magic ומערכות שירות נוספות
  • ניהול משימות פיתוח בפרויקטים טכנולוגיים ועסקיים, תוך התחשבות בתעדוף ארגוני
  • אחריות על תוצרים איכותיים של הצוות תוך עמידה בלוחות זמנים ויעדי SLA לטיפול בתקלות, זמינות מערכות, תפוקות פיתוח וכו'
  • הובלת פתרונות ואפיונים בתחומי הצוות בראיה ארוכת טווח
  • שיתוף פעולה עם צוותי פיתוח ואנשי תשתיות להבטחת עבודה רציפה של המערכות
  • ניהול הקשר עם משתמשים עסקיים וספקים חיצוניים
  • ניהול פרויקטים טכנולוגיים, כגון שדרוג מערכות באחריות הצוות

דרישות

  • ​4 שנות ניסיון בפיתוח/ ניתוח מערכות CRM
  • 4 שנות ניסיון בניהול צוות מפתחים
  • היכרות מעמיקה במערכות CRM ותהליכי שירות
  • ניסיון בOracle Siebel CRM, Salesforce ו/או Microsoft Dynamics CRM – יתרון
  • היכרות עם מערכות Magic – יתרון
  • ניסיון במתודולוגיית Agile – יתרון
  • תואר ראשון במערכות מידע / הנדסת תוכנה או תואר רלוונטי אחר- יתרון

ראש מדור תשתיות אפליקציה

תיאור המשרה

  • ניהול והובלת מדור של כ-20 עובדים בתחום פיתוח, הקמה ותחזוקה של תשתיות אפליקטיביות ובסיסי נתונים Oracle, MS-SQL
  • אחריות לתכנון פתרונות לצרכי הארגון ויישומם, ניטור, תחזוקה ואדמיניסטרציה של המערכות על כלל השירותים ותפעולן השוטף
  • אחריות על תחזוקה ופיתוח של מערכות מבוזרות
  • עבודה מול ספקי הפתרונות וגופים מקבילים בארץ ובעולם.
  • עבודה עם ממשקים ותמיכה 24/7
  • הקמת מערכות לפי פרויקטים שונים, ניהול פרויקטים ,פתירת תקלות, חקר ויישום שיטות אוטומציה לסביבת התשתית , שימור ושיפור זמינות, שרידות ,ביצועי תשתיות ורמת אבטחת מידע

 

דרישות

  • 5 שנות ניסיון בתפקיד ניהולי כולל ניהול ראשי צוותים
  • ידע מעמיק עם תשתיות פיתוח ,בסיסי נתונים , מערכות הפעלה, תקשורת
  • ניסיון בניהול ותחזוקה של מערכות ייצור מתקדמות ומסורתיות 24/7
  • יכולת וניסיון בהובלת פרויקטי פיתוח בשילוב עולמות התשתית
  • ראיה רחבה ויכולת תכנון ואפיון ארכיטקטוני של דרישות עסקיות
  • ניסיון בתפעול סביבות בזמינות 24/7
  • היכרות עם עולמות ותקני הרגולציה בדגש על היבטי אבטחת מידע
  • יחסי אנוש מעולים, ניסיון בעבודה מול לקוחות בארגון גדול, יכולת הבנה עסקית גבוהה
  • אנגלית ברמה גבוהה

פיננסים

חתמ/ת אשראי רכב

תיאור המשרה

  • ניתוח וחיתום בקשות אשראי לרכב, ללקוחות פרטיים ועסקיים לרבות ניתוחים כלכליים ושימוש במודלים למתן אשראי
  • קבלת החלטות בנושא הגדלת החשיפה של הלקוח
  • מתן מענה ותמיכה מקצועית לגורמים שונים בחברה בהיבטי אשראי רכב
  • טיפול בממשקים וניהול יחסי גומלין עם גורמים בחברה ומחוץ לחברה בנושא מוצרי אשראי השונים
  • השתתפות בוועדות שונות
  • ביצוע בדיקות משתמשים בתחום האשראי רכב
  • עבודה בשעות הפעילות 08:30-19:00 (משמרות 08:30-16:30 / 11:00-19:00)
  • עבודה בימי ראשון עד חמישי, שישי לסירוגין (שעות הפעילות בשישי 08:30-13:30)

דרישות

  • לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה בחיתום מימון לרכבים
  • תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מנהל עסקים – יתרון משמעותי
  • שליטה ביישומי אופיס
  • יכולת ניסוח וכושר הבעה בכתב 
  • יכולת אנליטיות גבוהה, ירידה לפרטים וחשיבה יצירתית
  • יעילות ויכולת עבודה תחת לחץ

מנהל.ת צוות חיתום רכבים

תיאור משרה

  • ניהול צוות של 4 חתמים בהיבט אישי ומקצועי
  • אחריות על ניתוח וחיתום בקשות הלוואות מימון לרכבים הכולל ניתוחים כלכליים ושימוש במודלים למתן אשראי
  • אחריות על הגשת דרישות וביצוע בדיקות משתמשים
  • ניהול ידע בעולמות המימון לרכבים ויישום מדיניות האשראי
  • קבלת החלטות בנושא הגדלת החשיפה של הלקוח ותנאי המימון
  • ביצוע בקרות על תהלכי חיתום, ניתוח ממצאים ומתן הלוואות
  • מתן מענה ותמיכה מקצועית לגורמים שונים בחברה בהיבטי מתן אשראי לרכב
  • טיפול בממשקים וניהול יחסי גומלין מול ממשקים פנים ארגונים וחיצוניים (סוכנויות רכב)
  • השתתפות בוועדות שונות
  • נכונות למשרה מלאה- 5 ימים בשבוע, כולל יום שישי

דרישות

  • לפחות שנתיים ניסיון בחיתום אשראי רכבים
  • ניסיון ניהולי קודם – יתרון משמעותי
  • תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות – יתרון משמעותי
  • יכולת ניתוח והבנת דוחות אשראי, היכרות עם מסמכים תומכי החלטה רלוונטיים
  • היכרות עם מודלים לדירוג לקוחות, הבנה של ניהול הסיכונים בתחום ויכולת קבלת החלטות
  • שליטה ביישומי אופיס לרבות אקסל ברמה גבוהה
  • יכולות אנליטיות גבוהות, ירידה לפרטים והפקת תובנות
  • יכולת ניהול משימות ועבודה תחת לחץ
  • יחסי אנוש ושירותיות גבוהה

אנליסט/ית ניהול ופיתוח אשראי

תיאור המשרה

  • מעקב, עדכון ובקרה על מדיניות האשראי הצרכני בחברה
  • אחריות על ביצוע סקירות האשראי הצרכני
  • בקרה על יעדי ומדדי המחלקה באופן שוטף
  • ניתוח מיזמים חדשים, כתיבת תובנות עסקיות והצגתן​
  • מתן מענה לדוחות בקרה וביקורת
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים

 

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – יתרון
  • שליטה מלאה ביישומי office בדגש על Excel ו-PowerPoint
  • יכולת אנליטית גבוהה וירידה לפרטים
  • ניסיון קודם בארגון פיננסי או היכרות עם עולם האשראי - יתרון משמעותי
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות והתנהלות מול ממשקים​​​

תפעול

נציג.ת תפעול ושירות רכב

תיאור המשרה

  • טיפול בבקשות הלוואה לרכב משלב בדיקת המסמכים, הקמת הלוואה והפקת אישורי מסירה למגרש
  • מתן מענה שירותי ללקוחות בנושאים שונים הקשורים לחיי ההלוואה
  • אחריות על רישומי משכונים ושיעבודים, מעקב אחר פוליסות ביטוח משועבדות
  • טיפול בחיי הלוואה לרבות ביצוע שינויים, מעקב וטיפול בחידוש פוליסות ביטוח וכו'
  • עבודה במשרה מלאה במשמרות בין השעות  8:00-19:00 + ימי שישי בהתאם לדרישה  (8:30-14:30)

דרישות

  • ניסיון בתפקידי שירות או בק אופיס
  • שליטה ביישומי אופיס
  • אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית וניהול מס’ משימות במקביל
  • יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה

תפקידי מטה

אנליסט/ית ניתוח הונאות

תיאור המשרה

אחריות על ניתוח הונאות בכרטיסי אשראי ובערוצים הדיגיטליים.

  • איסוף, איתור וניתוח דפוסי הונאה חדשים באמצעות דוחות ו-SQL
  • הפקה וטיוב בקרות וכלים למניעת הונאות
  • כתיבה וטיוב חוקים עסקיים במערכת מניעת הונאות המבוססת על  Machine learning
  • הפקת דוחות ניהוליים וניתוחים סטטיסטיים מעמיקים כולל הסקת מסקנות והמלצות לניהול סיכוני הונאה
  • עבודה אל מול ממשקים פנימיים וחיצוניים

 

דרישות

  • ניסיון של לפחות שנה כאנליסט.ית
  • שליטה גבוהה בשפת SQL (כולל כתיבת שאילתות מורכבות)
  • הכרות עם Trifacta ,Sas ,Python ,Tableu ,BI - יתרון
  • הכרות עם מודלים מבוססי Machine learning ו Data Science – יתרון
  • הכרות עם עולם ההונאות – יתרון
  • יכולת הפקת ניתוחים סטטיסטיים מורכבים והסקת מסקנות
  • שחקן.ית צוותית עם יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה ומכוונות Data
  • יכולת אנליטית ברמה גבוהה
  • אחריות, עצמאות, יוזמה וחשיבה יצירתית

רכז.ת מטה ותהליכים

תיאור המשרה

  • קידום משימות מטה החטיבה ​מקצה לקצה - כולל לוחות זמנים, עמידה ביעדים, תקציבים ותוכניות העבודה
  • ריכוז וניתוח נתונים, לטובת בקרה ושיפור מתמיד של תהליכי עבודה
  • הכנת דוחות, מצגות ודיווחים שוטפים
  • הובלה והנעת תהליכים ופרויקטים ​בסביבה מטריציונית מרובת ממשקים

דרישות

  • תואר ראשון רלוונטי
  • ניסיון קודם של שנה לפחות בקידום תהליכים / פרויקטים רוחביים, יתרון לניסיון בעבודה בארגון עסקי גדול
  • שליטה בתוכנות office (PP, Excel)
  • ראיה מערכתית, רחבה ואינטגרטיבית
  • אנליטיות, ראייה תהליכית ומערכתית
  • ידע בבניית דשבורדים ושליפת נתונים – יתרון משמעותי
  • פרואקטיביות, יכולת הנעת תהליכים וממשקים

מנהל.ת מוצר תשלומים מתקדמים

תיאור המשרה

  • ​​​​​הובלת תהליכים עסקיים לפיתוח מוצרים בעולם התשלומים החדש, בתוך הארגון ומול שותפים עסקיים
  • אחריות כוללת על תהליכי פיתוח מוצרים ושירותים בעולם התשלומים המתקדמים משלב ייזום ועד שלב העלייה לאוויר
  • ניתוח, אפיון צרכים, בניית Road map, KPI וגאנט עבודה 
  • הובלת שיח מול שותפים עסקיים קיימים וחדשים לחיזוק ובניית שיתופי פעולה עסקיים על בסיס המוצרים החדשים
  • ניתוח הסביבה התחרותית, מגמות בארץ ובעולם, ובנצ'מרק ממוצרים בינ"ל מובילים 

דרישות

  • ​תואר ראשון  רלוונטי
  • ניסיון של מינימום שנה בניהול מוצר / ניהול פרויקטים
  • ניסיון בעבודה מול שותפים עסקיים​
  • ניסיון בעבודה בארגונים גדולים והובלת תהליכים חוצי-ארגון – יתרון
  • ניסיון בעולמות הפיננסיים (תשלומים, אשראי) – יתרון
  • יצירתיות, יכולת חשיבה מחוץ לקופסא ומוטיבציה גבוהה
  • ניהול ריבוי משימות בעזרת תכניות עבודה מסודרות
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה בע"פ ובכתב
  • יכולות ניתוח לוגי של תהליכים ובעיות מורכבות
  • מיומנות בעבודה עם אקסל ובבניית מצגות

מנהל.ת מוצר D2C ושיתופי פעולה

תיאור המשרה

  • מיפוי הצרכים השיווקיים עבור פיתוח המוצר במטרה למקסם פוטנציאל עסקי של המוצר
  • אפיון, תכנון והובלה של מהלכים שיווקיים לעמידה ביעדים העסקיים
  • ניהול ובחינת התוכנית העסקית הכוללת צפי הכנסות, הוצאות ורווחיות
  • ניהול המוצר על כל היבטיו, הובלת מהלכים שיווקיים וניהול היעדים העסקיים
  • הוצאה לפועל של מהלכים שיווקיים ופיצ'רים להגדלת הכנסות מאשראי
  • מדידה ובקרה של יעדי המוצר ומהלכים שיווקיים
  • בניית מעטפת שיווקית למוצר בהתאם לשפה העיצובית של החברה
  • עבודה מול ממשקים מגוונים חיצוניים ופנימיים והתנהלות מול גורמים בכירים בחברה
  • ניהול תקציב

דרישות

  • תואר ראשון בתקשורת / מנהל עסקים / שיווק - חובה (תואר שני באחד התחומים הנ"ל- יתרון)
  • ניסיון של 3 שנים בניהול מוצר בשיווק, עדיפות לתחום הפיננסים
  • הבנה במוצרים דיגיטליים
  • הבנה בעולם האשראי - יתרון
  • ניסיון בכתיבה שיווקית
  • ניסיון בכתיבת תכניות עסקיות ובניית תכנית שיווקית - יתרון
  • ניסיון בבניית מצגות ויכולות פרזנטטיביות - יתרון
  • יכולות אנליטיות גבוהות​

מזכיר.ת חטיבת משאבים וחווית לקוח - זמני

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​ניהול משרד ויומנים מורכבים
  • בקרה ומעקב אחר משימות, פרויקטים, לו"ז ודיווחים ברמת ראש חטיבה
  • ריכוז והכנת חומרים לוועדות וישיבות
  • טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בחטיבה, בין היתר תפעול של נושאי משאבי אנוש
  • אחריות על דוחות, הרשאות, דרישות רכש, מעקב אחר תקציבים, הזמנות לספקים ועוד
  • התנהלות מול מגוון רחב של ממשקים​ פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
  • ​​משרת אמון, בכפיפות לסמנכ"לית משאבים וחווית לקוח
  • המשרה הינה זמנית - החלפה לחל"ד

דרישות

  • לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה מארגון גדול
  • שליטה גבוהה ביישומי Office
  • ניסיון / היכר​ות עם תחום משאבי אנוש - יתרון
  • תואר אקדמי - יתרון
  • יכולת סנכרון והובלת משימות מקצה לקצה באופן עצמאי
  • תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים
  • ייצוגיות מול גורמים בכירים, אמינות, דיסקרטיות
  • אחריות אישית גבוהה, ראש גדול, יוזמה​​

רפרנט.ית E-commerce

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​מתן שירות תפעולי ומענה מקצועי לפניות ובקשות מצד בתי עסק / שותפים עסקיים לחיבור לסליקה אינטרנטית כולל לווי מקצועי עד לסיום טיפול
  • מתן שירות מקצועי למנהלי תיקי הלקוחות בגיוס בתי עסק אינטרנטיים
  • תמיכה בפעילות ובמשימות השוטפות של הצוות, לרבות, הפקת דוחות, שליחת קבצים וביצוע פעילויות במערכות
  • עבודה מול ממשקים מרובים בארגון

דרישות

  • ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תפעולי או ממוקדי שירות ומכירות 
  • היכרות ועבודה קודמת עם מערכות CRM - יתרון 
  • היכרות והבנה בתחום ה-  E-Commerce –  יתרון
  • שליטה ביישומי ה Office- בדגש על  Excel
  • יכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים 
  • יוזמה וראש גדול, יכולת עמידה במצבי לחץ
  • תודעת שרות גבוהה

אחראי.ת תהליכי מאגר נתוני אשראי

תיאור המשרה

  • אחריות לבניית תהליכי העבודה מול מאגר נתוני אשראי (בצד השימוש)
  • אפיונים והגדרת בקרות מול ממשקים ​פנימיים טכנולוגיים ועסקיים
  • קיום בקרות לעמידה בדרישות רגולטוריות ותחקור נתונים לזיהוי חריגים
  • הגדרת דרישות עסקיות
  • כתיבת אפיון מפורט של תהליכי העבודה
  • ליווי, תעדוף וסגירת מעגל בטיפול בתקלות שנמצאו למול ממשקים וגורמים פנימיים בארגון ​

דרישות

  • תואר ראשון- חובה (כלכלה / מנהל עסקים / תעו"נ – יתרון)
  • 2-3 שנות ניסיון בתפקידי בקרה או ביקורת
  • ידע וניסיון קודם בניתוח נתונים או תהליכים
  • ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון ודרישות
  • ידע וניסיון קודם בתחום מאגר נתוני האשראי- יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם ועבודה עם Excel ברמה גבוהה - יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם ועבודה עם מערכות BO-יתרון
  • הכרת מערכות CRM ו –ERP - יתרון
  • יכולת לימוד עצמית, יסודיות, קפדנות וערנות לפרטים
  • ראש גדול, עם יכולת הנעת ממשקים, הגדרת וקידום פתרונות

ראש מדור תהליכים

תיאור המשרה

  • ניהול והובלת תהליכים משמעותיים חוצי-ארגון, משלב ייזום עד יישום לשיפור מסעות הלקוח, תוצאות עסקיות ותמיכה ביעדי החברה
  • מיפוי ואפיון תהליכי עבודה ממוקדי לקוח, תוך תכלול צרכים שונים, הובלת מהלכים ארגוניים וע​בודה מול גורמים עסקיים שונים
  • גיבוש והגדרת תפיסות הפעלה, ניתוח ובניית תהליכי עבודה ליחידות שונות בארגון מתוך ראייה כוללת
  • מיצוב כסמכות מקצועית בתחום, קידום מתודולוגיות מתקדמות והטמעתן בחברה
  • עבודה מול דרגים בכירים וממשקים בכלל הארגון

דרישות

  • תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול / תחום דומה – חובה, תואר שני – יתרון
  • לפחות 5 שנים בניהול ארגון ושיטות / תהליכים משמעותיים בראיית לקוח ומסעות לקוח מארגון גדול
  • ניסיון קודם מחברת ייעוץ אסטרטגי – יתרון משמעותי
  • היכרות עם תחום חווית לקוח, פרקטיקות מתקדמות, מחקרי שוק וכד' – יתרון משמעותי
  • יכולת ביצועית מוכחת להובלת תהליכי שינוי משמעותיים
  • יכולת אנליטית, ראיה עסקית רחבה, יכולת הנעת ממשקים באופן עצמאי ובסביבה מרובת שינויים

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >