חברת כאל מציעה את שירותיה ללקוחות רבים ומגוונים, ובהם, לקוחות עם מוגבלות.
מתוך תפיסת שירות רחבה וכוללת הרואה את צרכי הלקוחות במרכז העשייה העסקית חשוב לנו להציע לכלל לקוחותינו שירות נגיש ואיכותי.

להלן הסדרי הנגישות הקיימים כיום בחברה:

נגישות בבית כאל קבלת קהל:

בניין בית כאל (רחוב מצדה 3, בני ברק) מונגש לקבלת קהל לאנשים עם מוגבלות.
ההנגשה כוללת:

  • דלת כניסה ומעברים נגישים
  • מתחם קבלת קהל עבר שיפוץ וחידוש מקיף באופן שהינו נגיש לכלל הלקוחות
  • מערכות הגברת שמע - לולאת השראה בעמדת קבלת קהל והמודיעין
  • נציגינו ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יכולים לקבל שירות ללא תור
  • כלל עובדי החברה הודרכו בנושא נגישות ובפרט נציגי שירות הלקוחות
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות
  • שירותי נכים תקניים
  • במקרה הצורך בכניסה לחלל הפנימי של בית החברה - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה

שירותי קבלת קהל בבית כאל יינתנו עד לתאריך 31/1/2024

נגישות השירות הטלפוני:

שירות הלקוחות הטלפוני של כאל זמין ונגיש לכל לקוחות החברה ובהם אנשים עם מוגבלות:

  • מערכות ניתוב השיחות הותאמו למתן שירות נגיש - המידע המוקלט מושמע בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע
  • נציגי השירות הטלפוני ישמחו לסייע לכם בהקראה והסבר של מסמכים וכן יסייעו לכם אם נתקלתם בקשיים בגלישה באתר
  • נציגי שירות הלקוחות מודרכים כיצד לספק שירות המותאם ללקוחות עם מוגבלות

קבלת שירות באמצעים כתובים - טכנולוגיה מתקדמת בשירות הנגישות:

מרבית השירות בכאל ניתן באמצעות הטלפון, המהווה אמצעי שירות זמין ומהיר. יחד עם זאת, אנו מודעים לכך שחלק מהלקוחות, מעדיפים לקבל שירות באמצעים כתובים.
לפניכם מגוון אפשרויות לקבלת שירות באמצעים כתובים:

שירות בצ'אט

נציגי שירות עסקים ישמחו לשוחח עם בתי העסק הסולקים עם החברה בצ'אט באתר המאובטח. לידיעתכם, השירות בצ'אט ניתן על ידי נציגים (ולא מענה אוטומטי)

התכתבות עם צוות תקשורת נגישה

צוות תקשורת נגישה ישמח לעמוד לשירות אנשים עם מוגבלות. ניתן לפנות אל הצוות בכל דבר ועניין באמצעות:

  • בכתובת המייל: negishut.biz@icc.co.il
  • פקס שמספרו: 03-5723750 בפקס אנא ציינו כיצד תרצו שיחזרו אליכם: בפקס, במייל או בטלפון תוך ציון פרטי ההתקשרות
  • דואר לכתובת: רחוב מצדה 3, בני ברק, לידי צוות תקשורת נגישה

אתר האינטרנט

אתר האינטרנט של החברה מאפשר קבלת מידע וביצוע  פעולות רבות ומגוונות. קראו עוד על שירותים ומידע שניתן לקבל באתר Cal-online.
אתר האינטרנט של החברה נמצא בימים אלו בתהליכי הנגשה.

אפליקציית Cal4Biz
מאפשרת לכם לקבל מידע ושירותים. הורדת Cal4Biz לאנדרואיד
הורדת Cal4Biz ל-IOS

כמו כן, כדאי לדעת:

  • אם נתקלתם בקושי כלשהו בגלישה באתר או שאתם זקוקים להנחיה נציגי מוקד שירות עסקים, ישמחו לעזור לכם
  • למתקשים בראיה באתר מומלץ להגדיל את התצוגה באתר ע"י לחיצה על בו זמנית על המקשים Ctrl ו + (פלוס). להקטנה לחצו בו זמנית על Ctrl ו – (מינוס).

קבלת שירות בשפת הסימנים:

לקוחות המעוניינים בקבלת שירות הניתן פנים אל פנים בשפת הסימנים, מוזמנים לפנות לצוות תקשורת נגישה באמצעות פקס: 03-5723750 תוך ציון דרכי התקשרות עמכם לצורך תאום הפגישה.
כמו כן, ניתן לפנות לנציגי שירות עסקים באמצעות צ'אט לבתי עסק באתר האינטרנט שלנו.

קבלת מידע נגיש:

  • לקבלת הסברים או הקראה של מסמכים ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון. כמו כן, ניתן לפנות לנציגי שירות עסקים גם באמצעות הצ'אט באתר האינטרנט
  • לקבלת מסמכים וטפסים מונגשים ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון או לצוות תקשורת נגישה באמצעות פקס: 03-5723750

כאל לשירותכם- רכז נגישות:

חברת כאל ממשיכה כל העת לשפר את השירות הניתן לאנשים עם מוגבלות. אם נתקלתם בשרות לא נגיש, או בכל שאלה ו/או הצעה בנושא, אנא פנו לרכז הנגישות מר בני שפיגל, באחד מהאמצעים הבאים: