אישור עסקה במענה הקולי בכל שעה

במענה הקולי אפשר לקבל אישור לעסקה בכל יום ובכל שעה, בלי להמתין בתור. פשוט מתקשרים ל-1-700-700-110 או 03-5726333.

באילו מקרים נדרש בית העסק לבקש אישור על עסקה?

כשמכבדים כרטיס אשראי בבית העסק, מקבלים בדרך כלל אישור לביצוע העסקה באופן אוטומטי, כשמעבירים את הכרטיס במכשיר. עם זאת, קיימים מקרים שבהם תופיע על צג המכשיר האלקטרוני (P.O.S) ההודעה: "צרו קשר עם חברת האשראי". במקרה זה יש לבצע את הפעולות הבאות

  1. להתקשר למענה הקולי של מוקד אישורים בטלפון: 1-700-700-110 או 03-5726333.
  2. להקיש 1 לקבלת אישור לעסקה.
  3. להקיש את מספר הספק ואת מספר כרטיס האשראי, ותועברו לנציג במוקד אישורים. כל פרטי העסקה ששודרו במכשיר הסליקה יוצגו לנציג באופן אוטומטי.

כדאי לדעת: במקרים מסוימים יהיה צורך בהקשת פרטים נוספים, בהתאם להנחיות המענה הקולי.

חשוב: במידה והתשובה שמתקבלת במסוף היא "סירוב" יש לבקש אמצעי תשלום אחר או לפנות למוקד אישורים. על בית העסק לפעול על פי התשובה שהתקבלה במסוף בלבד

בקשת אישור לעסקה בשובר ידני או טלפוני

כל עסקה המתבצעת באמצעות שובר ידני לתשלום מחייבת את אישורה של כאל, למעט אם הוסכם אחרת בכתב.
כדי לקבל אישור מכאל על העסקה חייגו לשירות המענה הקולי של מחלקת אישורים בטלפון: 1-700-700-110 או 03-5726333 והקישו את פרטיכם בהתאם להנחיות המענה הקולי.

לידיעתכם, אם עדיין אין ברשותכם מכשיר אלקטרוני (P.O.S) אנא פנו למחלקת שירות עסקים של כאל בטלפון: 03-5726555 כדי לשכור מכשיר המתאים לצרכי העסק שלכם.