במענה הקולי אפשר לקבל אישור לעסקה בכל יום ובכל שעה, בלי להמתין בתור. פשוט מתקשרים ל-1-700-700-110 או 03-5726333.
כשמכבדים כרטיס אשראי בבית העסק, מקבלים בדרך כלל אישור לביצוע העסקה באופן אוטומטי, כשמעבירים את הכרטיס במכשיר. עם זאת, קיימים מקרים שבהם תופיע על צג המכשיר האלקטרוני (P.O.S) ההודעה: "צרו קשר עם חברת האשראי". במקרה זה יש לבצע את הפעולות הבאות
כדאי לדעת: במקרים מסוימים יהיה צורך בהקשת פרטים נוספים, בהתאם להנחיות המענה הקולי.
חשוב: במידה והתשובה שמתקבלת במסוף היא "סירוב" יש לבקש אמצעי תשלום אחר או לפנות למוקד אישורים. על בית העסק לפעול על פי התשובה שהתקבלה במסוף בלבד
כל עסקה המתבצעת באמצעות שובר ידני לתשלום מחייבת את אישורה של כאל, למעט אם הוסכם אחרת בכתב.
כדי לקבל אישור מכאל על העסקה חייגו לשירות המענה הקולי של מחלקת אישורים בטלפון: 1-700-700-110 או 03-5726333 והקישו את פרטיכם בהתאם להנחיות המענה הקולי.
לידיעתכם, אם עדיין אין ברשותכם מכשיר אלקטרוני (P.O.S) אנא פנו למחלקת שירות עסקים של כאל בטלפון: 03-5726555 כדי לשכור מכשיר המתאים לצרכי העסק שלכם.