לקוח פרטי? לביטול עסקה ללקוחות כאל ודיינרס >
קיימים שני סוגים של ביטולי עסקאות. האחד הוא ביטול של כל העסקה, שבו כל הסכום מוחזר ללקוח, והשני הוא ביטול חלקי, שבו הלקוח מזוכה בחלק מסכום העסקה.
במקרה של ביטול עסקה מלא או חלקי, בית העסק מחויב בסכום העסקה או בחלק ממנה, והלקוח מזוכה בסכום זה.
חשוב לדעת! כשמבטלים עסקה, עמלת הסליקה אינה מוחזרת לבית העסק.
באתר – לאחר איתור העסקה בדף פירוט עסקאות, יש להקליק עליה ולבחור "ביטול עסקה"
באפליקציה – לאחר איתור העסקה ב"איתור/ביטול עסקה" יש לבחור ב"ביטול עסקה"
טופס מקוון
יש למלא את פרטי העסקה בטופס דיגיטלי.
במסוף בבית העסק
ביטול עסקה במסוף אפשרי עד לסכום תקרת הזיכוי המעודכנת בכאל. במקרה שהביטול לא נעשה מיידית לאחר החיוב, יתקבל שובר הזיכוי. אם הביטול מתבצע באותו יום ולפני שידור העסקאות היומי, העסקה לא תקלט כלל ולא יופיע חיוב ללקוח וזיכוי לבית העסק.
חשוב לדעת: אפשר לראות את הביטול לאחר 3 ימי עסקים והוא יוצג באתר כ-48 שעות לאחר הביצוע.
לקוחות יראו את הזיכוי במועד החיוב הקרוב של הכרטיס.