במקרה של אובדן כרטיס, עסקה שלא עוברת או אם הכרטיס נבלע בכספומט יש ליצור קשר עם מוקד אישורים שפתוח 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה בטלפון: 972-3-5724801+
חיוג למספר זה ייחשב כשיחה לישראל, עליה יחולו חיובי המפעיל הסלולרי.
לאחר חסימת הכרטיס ממשיכים לשלם בנייד, בלי לחכות לכרטיס פיזי
נצרף את הכרטיס החדש אוטומטית לארנק הדיגיטלי
הכל על תשלום בנייד >
לנוחותך, מצורפים מספרי טלפון נוספים באמצעותם ניתן להתקשר לחברת כאל 24/7 מכל אחת מהמדינות המופיעות בטבלה:
לתשומת ליבך, חיוג למספרים אלה נחשב כשיחה מקומית באותה מדינה.
המדינה | מספר טלפון לכאל |
אוסטרליה | 1-800-147-200 |
איטליה | 1-800-780-163 |
ארצות הברית | 1-877-6525-312 |
בריטניה וצפון אירלנד | 0800-1699-837 |
גרמניה | 0800-1844-624 |
דרום אפריקה | 0800-977-447 |
ניו-זילנד | 0800-443-512 |
סין | 10800-9720-025 |
ספרד, קנרים ואנדורה | 9900-696-724 |
צרפת | 0800-910-696 |
קנדה | 1877-6538-586 |
שוויץ | 0800-834-890 |
תאילנד | 001-800-9720-487 |
בכל מקרה אחר אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות
בווטסאפ 03-57255111 או בטלפון 03-5726444
המוקד פתוח בימים א-ה בשעות 8:30-16:00
וסגור בימי ו, ערבי חג, שבתות וחגים
במקרה בו כרטיס האשראי שלך אבד או נגנב, יש לפנות למוקד השירות של כאל על מנת לתאם את אופן קבלת השירות, המועד והכתובת למשלוח. הכרטיס החדש יישלח אליך עד 14 ימי עסקים
טלפון 972-3-5724801+
שעות פעילות 08:30-16:00 (שעון ישראל)
לידיעתך, השירות כרוך בתשלום עמלה וניתן בכפוף להסדר עם חברת השילוח הבינלאומית. חברת כאל אינה אחראית לכל עיכוב בקבלת הכרטיס החדש.
מכיוון שתקלות אלו אפשריות, אנחנו ממליצים להצטייד באמצעי תשלום חלופיים.
חברת כאל ו/או הבנק לא יהיו אחראים לתקלות בשימוש בכרטיס הנובעות מתקלות תקשורת או כשלי שירות מצד בית עסק או מרכז בחו"ל.
במקרה חירום, נוכל לשלוח לך מזומן לחו״ל. השירות בשיתוף עם חברת Western Union
קבלת מזומן בחירום כרוכה בתשלום עמלה, בהתאם לטבלת העמלות הכללית של חברת כאל.