כרטיס האשראי נגנב או אבד? העסקה
לא עוברת? אנחנו כאן בשבילך!

מוקד חירום לנמצאים בחו"ל

במקרה של אובדן כרטיס, עסקה שלא עוברת או אם הכרטיס נבלע בכספומט יש ליצור קשר עם מוקד אישורים שפתוח 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה בטלפון: 972-3-5724801+
חיוג למספר זה ייחשב כשיחה לישראל, עליה יחולו חיובי המפעיל הסלולרי.

במקרה הצורך, אפשר לחסום את הכרטיס בדרכים הבאות

חסימת כרטיס

באתר ובאפליקציה

חסימת כרטיס ב- WhatsApp

03-5725111

לאחר חסימת הכרטיס ממשיכים לשלם בנייד, בלי לחכות לכרטיס פיזי
נצרף את הכרטיס החדש אוטומטית לארנק הדיגיטלי
הכל על תשלום בנייד >

לנוחותך, מצורפים מספרי טלפון נוספים באמצעותם ניתן להתקשר לחברת כאל 24/7 מכל אחת מהמדינות המופיעות בטבלה:
לתשומת ליבך, חיוג למספרים אלה נחשב כשיחה מקומית באותה מדינה.

המדינה מספר טלפון לכאל
אוסטרליה 1-800-147-200
איטליה 1-800-780-163
ארצות הברית 1-877-6525-312
בריטניה וצפון אירלנד 0800-1699-837
גרמניה 0800-1844-624
דרום אפריקה 0800-977-447
ניו-זילנד 0800-443-512
סין 10800-9720-025
ספרד, קנרים ואנדורה 9900-696-724
צרפת 0800-910-696
קנדה 1877-6538-586
שוויץ 0800-834-890
תאילנד 001-800-9720-487

בכל מקרה אחר אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות
בווטסאפ 03-57255111 או בטלפון 03-5726444
המוקד פתוח בימים א-ה בשעות 8:30-16:00
וסגור בימי ו, ערבי חג, שבתות וחגים

קבלת כרטיס אשראי חלופי

במקרה בו כרטיס האשראי שלך אבד או נגנב, יש לפנות למוקד השירות של כאל על מנת לתאם את אופן קבלת השירות, המועד והכתובת למשלוח. הכרטיס החדש יישלח אליך עד 14 ימי עסקים

טלפון 972-3-5724801+
שעות פעילות 08:30-16:00 (שעון ישראל)

לידיעתך, השירות כרוך בתשלום עמלה וניתן בכפוף להסדר עם חברת השילוח הבינלאומית. חברת כאל אינה אחראית לכל עיכוב בקבלת הכרטיס החדש.

במקרה של תקלה בכספומט או שכרטיס האשראי ״נבלע"

מכיוון שתקלות אלו אפשריות, אנחנו ממליצים להצטייד באמצעי תשלום חלופיים.

  • אם הכרטיס ״נבלע״ או בכל תקלה אחרת בעת משיכת מזומן בכספומט, יש לפנות לסניף הבנק בו נמצא המכשיר כדי לקבל אישור להחזרת הכרטיס.
  • לאחר מכן, יש לדווח על כך לחברת כאל ולציין שם את הבנק, כתובתו המדויקת, תאריך ושעת התקלה, פרטי התקלה וכן פרטים שלכם כדי שנוכל לחזור אליכם כשאתם בחו"ל, ביניהם מספר טלפון וכתובתך בחו״ל. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע לכם.

חברת כאל ו/או הבנק לא יהיו אחראים לתקלות בשימוש בכרטיס הנובעות מתקלות תקשורת או כשלי שירות מצד בית עסק או מרכז בחו"ל.

קבלת מזומנים בחירום

במקרה חירום, נוכל לשלוח לך מזומן לחו״ל. השירות בשיתוף עם חברת Western Union

  • כל שעליך לעשות הוא להתקשר לחברת כאל בישראל
  • הפניות להעברת הכספים באמצעות Western Union ייענו עד 2 ימי עסקים. שירות Western Union ניתן בימים א׳-ה׳ בשעות 8:00-15:30
  • מעבר לשעות אלו, לקבלת שירות ניתן לפנות לבנק הדואר בשעות הפעילות שלו

קבלת מזומן בחירום כרוכה בתשלום עמלה, בהתאם לטבלת העמלות הכללית של חברת כאל.