חברת כאל מציעה את שירותיה ללקוחות רבים ומגוונים, ובהם לקוחות עם מוגבלות.
מתוך תפיסת שירות רחבה וכוללת הרואה את צרכי הלקוחות במרכז העשייה העסקית חשוב לנו להציע לכלל לקוחותינו שירות נגיש ואיכותי.
להלן הסדרי הנגישות הקיימים כיום בחברה:
נגישות בבית כאל
בניין בית כאל (רחוב מצדה 3, בני ברק) מונגש לאנשים עם מוגבלות.
ההנגשה כוללת:
- דלת כניסה ומעברים נגישים
- מערכות הגברת שמע - לולאת השראה בעמדת המודיעין
- כלל עובדי החברה הודרכו בנושא נגישות ובפרט נציגי שירות הלקוחות
- מותרת הכניסה עם חיית שירות
- שירותי נכים תקניים
- במקרה הצורך בכניסה לחלל הפנימי של בית החברה - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה
נגישות השירות הטלפוני
שירות הלקוחות הטלפוני של כאל זמין ונגיש לכל לקוחות החברה ובהם אנשים עם מוגבלות:
- מערכות ניתוב השיחות הותאמו למתן שירות נגיש - המידע המוקלט מושמע בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע
- מענה קולי ויזואלי - בעת ההתקשרות למענה הקולי באמצעות טלפון חכם, יופיע ממשק ויזואלי על צג המכשיר המאפשר זיהוי הלקוח, קבלת מידע אישי וביצוע פעולות בהתאם לתפריט הקיים
- נציגי השירות הטלפוני ישמחו לסייע לכם בהקראה והסבר של מסמכים וכן יסייעו לכם אם נתקלתם בקשיים בגלישה באתר
- נציגי שירות הלקוחות מודרכים כיצד לספק שירות המותאם ללקוחות עם מוגבלות
- ליצירת קשר עם מוקד השירות הטלפוני ומענה קולי מתקדם חייגו:03-5726444
קבלת שירות באמצעים כתובים - טכנולוגיה מתקדמת בשירות הנגישות
מרבית השירות ב-כאל ניתן באמצעות הטלפון המהווה אמצעי שירות זמין ומהיר. יחד עם זאת, אנו מודעים לכך שחלק מהלקוחות, מעדיפים לקבל שירות באמצעים כתובים. לפניכם מגוון אפשרויות לקבלת שירות באמצעים כתובים:
שירות בוואטסאפ
נציגי שירות הלקוחות ישמחו לשוחח עם לקוחות החברה בוואטסאפ במספר 03-5725111. תשמרו את המספר ונתחיל בשיחה.
לידיעתכם, השירות ניתן על ידי נציגים ולא מענה אוטומטי.
התכתבות עם צוות תקשורת נגישה
צוות תקשורת נגישה ישמח לעמוד לשירות אנשים עם מוגבלות. ניתן לפנות אל הצוות בכל דבר ועניין באמצעות:
- דואר אלקטרוני: negishut@icc.co.il , אנא ציינו כיצד תרצו שיחזרו אליכם: במייל או בטלפון תוך ציון פרטי ההתקשרות
- דואר לכתובת: רחוב מצדה 3, בני ברק, לידי צוות תקשורת נגישה
אפליקציית כאל
מאפשרת לכם לקבל מידע ושירותים רבים, להתכתב עם נציג באמצעות הווצאפ, או לבקש ששירות הלקוחות יצור עמכם קשר טלפוני.
אתר האינטרנט
אתר האינטרנט הונגש בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
פטורים
המידע המפורט להלן, אשר מוצג באתר האינטרנט ובאפליקציית כאל: רכיבי Apple Pay באפליקציית כאל, סריקת ת.ז, מסך פרוט ההטבה- כאשר טבלת המחירים רחבה מגודל המסך, רכיב צד ג' לבחירה של אופן התשלום – פטור מהנגשה עקב אי היתכנות טכנולוגית
פניות בנושא נגישות האתר
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי בנושא נגישות במהלך הגלישה באתר האינטרנט שלנו, נשמח לקבל הערות, הארות ובקשות באמצעות פניה בדואר אלקטרוני: negishut@icc.co.il
על מנת לאפשר לנו לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו מבקשים לצרף לפנייה פרטים מלאים אודות הבעיה, ככל שניתן ובכלל זאת:
- תיאור הבעיה
- קישור לעמוד בו גלשתם
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
- סוג הדפדפן וגרסתו (אינטרנט אקספלורר, כרום וכו')
- סוג מערכת ההפעלה (WIN 10, WIN XP)
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם לדוגמא: NVDA, JAWS)
חברת כאל תעשה מאמץ על מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולענות לפניות בצורה המקצועית והמהירה ביותר.
שירותים נוספים אליהם ניתן להצטרף באתר:
- דפי פירוט דיגיטליים - הצטרפות לשירות מאפשרת קבלת דפי הפירוט, ההטבות, המבצעים והקופונים ישירות למייל וללא תשלום. להצטרפות לשירות לחצו כאן
- CalSMS - הצטרפות לשירות מאפשרת ניהול ובקרת ההוצאות באמצעות הטלפון הסלולר
- השירות ללא תשלום וכולל:
- הודעות חיוב חודשי
- הודעה בגין ניצול 80% ממסגרת האשראי
- ביצוע עסקה מעל סכום מסוים
- משיכת מזומנים מכספומט
- חיובים בחו"ל
- הודעות תזכורת לפירעון CalChoice
- עסקאות טלפוניות / אינטרנטיות
להצטרפות לשירות לחצו כאן.
קבלת שירות בשפת הסימנים
לקוחות המעוניינים בקבלת שירות הניתן פנים אל פנים בשפת הסימנים, מוזמנים לפנות לצוות תקשורת נגישה באמצעות דואר אלקטרוני: negishut@icc.co.il תוך ציון דרכי התקשרות עמכם לצורך תאום הפגישה. כמו כן, ניתן לפנות לנציגי שירות לקוחות באמצעות ווצאפ באתר.
קבלת מידע נגיש
- לקבלת הסברים או הקראה של מסמכים ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון. כמו כן, לקוחות החברה יכולים לפנות לשירות לקוחות גם באמצעות הוואטסאפ באתר האינטרנט
- מעתה ניתן להצטרף לשירות "הנגשת מסמכי PDF" - במסגרת השירות המסמכים הזמינים לצפייה באתר ובעלי מידע אישי, כגון דפי פירוט ללקוח, יוצגו בעת פתיחתם בפורמט הנגיש לקורא מסך. הצטרפות לשירות באמצעות האתר, תעשה לאחר כניסה והזדהות באתר הפעולות למחזיקי כרטיס כאל בקישור הבא. לאחר הכניסה, ניגשים ללשונית הגדרות - נגישות - הצטרפות לשירות. לחלופין, ניתן לבקש להצטרף לשירות גם באמצעות הטלפון בסיוע נציג השירות
- לקבלת מסמכים וטפסים מונגשים ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון או הווצאפ או לצוות תקשורת נגישה באמצעות דואר אלקטרוני: negishut@icc.co.il
כאל לשירותכם - רכז נגישות
חברת כאל ממשיכה כל העת לשפר את השירות הניתן לאנשים עם מוגבלות. אם נתקלתם בשרות לא נגיש, או בכל שאלה ו/או הצעה בנושא, אנא פנו לרכז הנגישות מר בנימין שפיגל, באחד מהאמצעים הבאים:
- מייל - negishut@icc.co.il
- בדואר - לכתובת: רחוב מצדה 3, בני ברק
- באמצעות הטלפון - לשירות לקוחות ובקשו שרכז הנגישות יחזור אליכם טלפונית
תאריך עדכון ההצהרה: 9.2024