באתרים רבים באינטרנט נדרשת הזנת סיסמא בתהליך הרכישה בשלב התשלום, על מנת לאמת את זהותכם כבעלי כרטיס האשראי.

איך זה עובד?

  • ממלאים בשלב הרכישה באתר את פרטי כרטיס האשראי
  • מקבלים סיסמא לטלפון הנייד, המעודכן בחברת כאל
  • מזינים באתר האינטרנט את הסיסמא שהתקבלה במכשיר הנייד

השירות נועד למנוע רכישות באינטרנט שאינן מבוצעות על ידי בעל הכרטיס, ומתבצע לאחר תהליך התשלום בבית העסק.
חשוב להדגיש כי בית העסק רשאי להחליט כי הוא מוותר על השלמת התהליך, וכי הוא מדווח על העסקה לחברת האשראי גם אם הסיסמא לא מולאה על ידך.

אנו בכאל ממליצים לוודא שמספר הטלפון הנייד שלך השמור במערכות החברה אכן מעודכן. במידת הצורך ניתן לעדכן את מספר הטלפון בשירות הלקוחות בטלפון: 03-5726444.

השירות ניתן בהתאם לדרישת האתר שבו מתבצעת הרכישה ועבור כרטיסי האשראי ויזה ומאסטרקרד. השירות ניתן אונליין וללא תשלום בעת ביצוע הרכישה.