רוצה לגלוש בטוח עם כאל?
בעת הכניסה למערכת, יופיעו התאריך ושעת ההתקשרות האחרונה שלכם למערכת. יש לוודא שהנתונים המופיעים אכן נכונים. במידה ואינם נכונים, אנא פנו למוקד תמיכת אינטרנט של חברת כאל.
כמו כן, יש לוודא כי לפני כתובת האתר מופיעה הקידומת https, המייצגת אתרי אינטרנט מאובטחים וכי דומיין האתר יתחיל בשתי האופציות הבאות בלבד:
https://services.cal-online.co.il או https://www.cal-online.co.il
חברת כאל לעולם לא תפנה ללקוחותיה במייל או בטלפון בו יתבקשו לעדכן את פרטיהם האישיים!
אי לכך, אין בשום מקרה לעדכן פרטים, לאחר קבלת הודעת דואר אלקטרוני או במהלך שיחת טלפון המזמינה לבצע עדכון כזה.
כניסה בטוחה לאתר
- פרטי ההזדהות שלך לאתר (שם משתמש וסיסמה) הינם אישיים וסודיים. אין להחזיק או לשמור אותם באופן גלוי.
- ודאו כי מדובר באתר כאל Online ולא באתר מתחזה, וכי לא מופיעה הודעת "Security Alert", או הודעה מחשידה אחרת. במידה והאתר אינו מחזיק ברשותו אישור אבטחה מעודכן יתקבל המסך הבא:
עבור גולשים בעלי אינטרנט אקספלורר גרסה 7:
עבור גולשים בעלי אינטרנט אקספלורר גרסה 6 תתקבל ההודעה הבאה:
- יש לוודא כי בעת ההזדהות שלך למערכת, לא ימצאו בסביבתך גורמים שאינם מורשים וזאת על מנת להמנע מחשיפת פרטים אישיים.
- לעולם אין למסור את סיסמתך האישית לשום גורם, גם אם הוא מזדהה כבנק, חברת האשראי או כמזוהה עימו.
- אם תתבקשו למסור את הסיסמה האישית, אל תמסרו אותה בשום פנים ואופן. במידה והייתה אליכם פניה כזו, טלפונית, באמצעות דוא"ל או בכל אמצעי אחר - דווחו על כך מיידית למוקד תמיכת אינטרנט.
טיפול בסיסמאות באתר
- בחירת סיסמה - בכניסתך הראשונה למערכת עליך להזין את פרטי כרטיס האשראי וכן מספר מזהה אינטרנט כפי שמצויין בדף פירוט החשבון החודשי ולפעול לפי ההנחיות באתר להרשמה.
- יש לבחור סיסמה בת 8-10 תווים המרכיבה אותיות לועזיות ומספרים בלבד. לפחות אות אחת או ספרה אחת, יש חשיבות לאותיות גדולות וקטנות. ניתן לבחור לכל היותר 6 תווים עוקבים.
- החלפת סיסמה יזומה - על מנת לשנות סיסמה יש לבחור בכפתור "שינוי סיסמה" ולבחור בסיסמא החדשה. כפתור "שינוי סיסמה" ממוקם בתפריט הניווט של האתר. לאחר הבחירה תקישו את הסיסמה הנוכחית פעם אחת, ואת הסיסמה החדשה פעמיים: פעם לרישום ופעם לאימות.
- החלפת סיסמה כפויה - מטעמי אבטחת מידע, כל שלושה חודשים תתבקשו להחליף את הסיסמה.
יציאה מסודרת מהאתר
- במידה וסיימתם את פעילותכם באתר, צאו ממנו באופן מסודר ע"י לינק "יציאה מהמערכת".
- במידה ונכנסתם לאתר ממחשב שאינו בשימושכם האישי הקבוע, צאו מהאתר באופן מסודר על ידי לחיצה על לינק "יציאה מהמערכת" וסגרו את דפדפן האינטרנט עמו נכנסתם לאתר עם יציאתכם בסיום השימוש בו.
- במידה ולא פעלתם במערכת במשך 10 דקות, ולאחר שקבלתם התרעה מוקדמת לפני ניתוק יזום ע"י המערכת ולא שבתם לפעול בה, ינותק הקשר בצורה אוטומטית ביוזמת המערכת.
- לאחר יציאה מהמערכת, יזומה או כפויה, תתאפשר כניסה מחודשת רק באמצעות הזדהות מחדש.
במידה והאתר אינו זמין או כאשר מתקבלת באתר הודעה כי השירות אינו זמין כעת ניתן לפנות לבירורים ותמיכה למוקד תמיכת אינטרנט.