הטבות ממגוון עולמות: אטרקציות, הצגות ילדים, ארוחות בוקר ועוד
כמעט הכל...אפשר לפרוס את החיוב, לעדכן סכום חיוב חודשי קבוע, לעדכן את חשבון הבנק, לחסום כרטיס שאבד, להחליף כרטיס פגום, להפעיל כרטיס חדש, להעביר או לעצור הוראות קבע, לשנות מועד חיוב, לקחת הלוואה, לבקש להגדיל מסגרת אשראי, לעדכן כתובת מייל, להעביר נקודות של הנוסע המתמיד, לצפות בקוד הסודי ועוד.
בהחלט! בכל עת אפשר לראות את מצב המסגרת, היתרה הפנויה, אפשר לבקש הגדלת מסגרת ולעבור בקלות בין מסגרות (אם יש לך יותר מאחת).
בהחלט :-) דאגנו לשמור לך את הקוד הסודי באפליקציה ובאתר כאל. אחרי הזדהות מהירה אפשר לצפות בו בקלות. כן, גם בחו"ל.
במקרה של אבדן או גניבת כרטיס אפשר לחסום את הכרטיס באפליקציה, באתר או במוקד הטלפוני. לאחר החסימה לא יתאפשר לשלם בכרטיס גם בנייד. במקרה שבו אבד או נגנב הנייד, אין מה לדאוג - אי אפשר לשלם בנייד בלי להזדהות לפי שיטת הזיהוי שהגדרת בנייד.
באפליקציה ובאתר שלנו אפשר להתעדכן בכל מה שקורה בכרטיס, לבצע פעולות, לשלם ישירות מהנייד וגם ליהנות מהטבות.
אפשר לראות את כל העסקאות והחיובים באפליקציה ובאתר כאל. על דפי הפירוט הדיגיטליים שלנו, שמעת? אנחנו ממליצים לך להצטרף לשירות ללא עלות וליהנות מקבלת דף הפירוט החודשי למייל או לנייד שלך.
בין אם קיבלת כרטיס חדש או כרטיס תחליפי לכרטיס פגום או לכרטיס שאבד או נגנב, יש צורך להפעיל אותו בתהליך קצר באונליין. איך זה עובד? מזדהים באפליקציה או באתר, ממלאים את הפרטים הדרושים ו...זהו, אפשר להשתמש בכרטיס! בנוסף באפשרותך להתקשר ל: 03-5726926 ולהפעיל את הכרטיס במיידי. חשוב לדעת: ישנם כרטיסים חדשים שמונפקים על ידי הבנק ולצורך הפעלתם נדרש לפנות לאתר הבנק הרלוונטי. להפעלת כרטיס חדש >
באפליקציה ובאתר כאל באפשרותך לעצב את כרטיס כאל שלך באמצעות בחירת התמונה המועדפת עלייך מתוך מאות תמונות הקטלוג או עם תמונה אישית אהובה מהאלבום הפרטי שלך. לאתר מעוצבים >
השליטה בגובה ההוצאה החודשית בכרטיס האשראי היא בלחיצת כפתור באמצעות האפליקציה או אתר כאל ועד 48 שעות לפני מועד החיוב החודשי.
אפשר לקבל הלוואה אונליין 24/7 באפליקציה או באתר ותוך 3 דקות הכסף בדרך אליך! (בהתאם לזכאות) להלוואה אונליין >
כמובן! ניתן להזמין כרטיס אשראי חדש באתר או באפליקציה אשר יגיע אלייך עם שליח תוך 3 ימים!
אם אינך מזהה עסקה שמופיעה בפירוט החיובים של כרטיס האשראי, באפשרותך להיכנס לאפליקציה או לאתר לצורך בירור פרטים אודות בית העסק. לנוחיותך הוספנו קישור ישיר לחיפוש של בית העסק בגוגל ומפת הגעה לבית העסק. עדיין לא מזהה את העסקה? ממליצים ליצור קשר טלפוני עם בית העסק. ברוב המקרים זה פותר את הבעיה : )
אם גם זה לא עוזר ומדובר בעסקאות שחוייבו בארץ יש לפנות למוקד השירות בטלפון 03-5726444 בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00 ועסקאות שחוייבו בבתי עסק בחו"ל יש לפנות בימים א-ה בין השעות 08:30-16:00 בטלפון 03-5727005
כמובן! אם עברת בנק או שמספר החשבון שלך השתנה - חשוב לעדכן אותנו. מה עושים? נכנסים לאתר הבנק בו מנוהל החשבון החדש, בוחרים ב"הרשאה לחיוב חשבון" ועוקבים אחרי ההוראות. לאחר מכן ממלאים טופס מקוון לשינוי פרטי חשבון בנק לחיוב ומצרפים את ההרשאות. את כל הפרטים והמידע ניתן למצוא כאן
לקוחות המשויכים למועדון הנוסע המתמיד, יכולים להמיר נקודות שנצברו במועדון לנקודות אלעל. כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לעמוד המרת נקודות טיסה ולבחור כמה נקודות ברצונך להמיר.
כל העסקאות מופיעות באפליקציה, באתר ובדף הפירוט החודשי. אפשר לראות את העסקאות שמחויבות במועד החיוב וגם את העסקאות שמחויבות במועדים שונים (עסקאות בחו"ל, משיכות מזומן ועוד). בנוסף, דאגנו שהאפליקציה תתעדכן בזמן אמת ואפשר יהיה לראות בה גם עסקאות שנמצאות בתהליך קליטה, ממש אחרי שביצעת אותן!
בוודאי, באפשרותך לשנות את מועד החיוב החודשי של כרטיס האשראי שלך בקלות ובמהירות. כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לעמוד "פעולות נפוצות" באפליקציית כאל ומשם להגיע ל-"שינוי מועד חיוב". לאחר מכן יש לבחור את הכרטיס לעדכון מועד החיוב, תאריך מועד החיוב הרצוי ותוך 5 ימים העדכון שבחרת יבוצע.
את הסכום שנצבר אפשר לממש באתר ייעודי של כאל ו- BUYME. המימוש פשוט וקל - מזדהים ובוחרים איזה סכום לממש ואיזה שובר מתוך מגוון שוברים של BUYME.
ריכזנו כאן את כל הטלפונים והמידע על מוקדי שירות הלקוחות של כאל ודיינרס