לא מזהה את העסקה או את בית העסק?
לא קיבלת מה שהובטח לך?

בתהליך פשוט וקל ניתן להמשיך בירור על העסקה באפליקציה ובאתר ללא צורך בנציג:

במידה ובית העסק לא מוכר לך, כמה דברים שכדאי לבדוק לפני:

אולי בן המשפחה ביצע את העסקה בשמך

מומלץ לחפש את בית העסק באינטרנט, אולי הוא משתמש בשם אחר

חשוב לדעת!

נוכל לעזור ברוב המקרים, למעט:

  • במידה והעסקה בוצעה לפני יותר –90 ימים
  • עסקאות העברת כספים
  • תשלומי מכס Tax Free
  • עסקאות עם אמצעי זיהוי מחמיר
    (עסקאות ארנק Apple\Google Pay, עסקאות עם קוד)

יכולים להיות עוד הסברים לעסקה לא מוכרת

אם יש לך שותף לחשבון או שלאחד מבני המשפחה יש גישה לכרטיס, מומלץ לבדוק איתם שוב אם הם ביצעו עסקה בשמך


חלק מבתי העסק משתמשים בשם מסחרי שונה משמם המוכר. אפשר לחפש את שם העסק בגוגל או להיכנס לאפליקציית כאל ולחפש את כתובת בית העסק בפירוט העסקאות


בתי עסק מסוימים יחייבו את כרטיסך אוטומטית כאשר תקופת הניסיון בחינם עבור השירות שלהם תסתיים. אנחנו ממליצים לשים תזכורת ביומן מיד לאחר תהליך ההרשמה כדי לזכור מתי תקופת הניסיון מסתיימת. ניתן לפנות לבית העסק להמשך טיפול.


בעסקאות מסוימות מתבצע שיריון של מסגרת האשראי, דוגמה נפוצה היא הזמנת חופשה, ישנם בתי מלון שמשריינים את סכום העסקה המשוער במסגרת בכדי להבטיח את הסכום על השהיה העתידית במלון. בדרך כלל בסוף ההתקשרות הסכום יחויב מול בית העסק על השירותים/מוצרים שרכשת. במקרים של חיוב מראש, עליך לפנות לב"ע לצורך ביטול העסקה ל-כאל אין אפשרות לסייע.


יכול להיות שנרשמת לשירותים בתשלום חודשי, לדוגמה מנוי לשירותי טלוויזיה וסטרימינג. בדרך כלל ניתן בכל עת ליצור קשר עם בית העסק ולבטל את המנוי.