אם הכרטיס אבד או נגנב, אפשר לחסום אותו דרך האתר או האפליקציה או דרך המענה הקולי שלנו בטלפון:
03-5723666 . בתהליך החסימה אפשר לבחור האם לחסום את הכרטיס באופן קבוע ויישלח כרטיס חלופי (ואפשר להתחיל לשלם עם הכרטיס החדש עוד לפני שהוא מגיע- (להסבר על צירוף כרטיס לארנק), או לחסום את הכרטיס באופן זמני ל- 48 שעות עם אפשרות להחזיר את הכרטיס לפעילות, לאחר החסימה לא יתאפשר לשלם בכרטיס גם בנייד.
במקרה בו בית עסק התחייב לזכות אותך על עסקה, זמן הטיפול לקבלת הזיכוי הוא עד 14 ימי עסקים. אם הזמן חלף ועדיין לא קיבלת את הזיכוי צריך לברר את הנושא מול בית העסק. בנוסף, בעת קבלת הזיכוי במערכות כאל יישלח מסרון ובו עדכון על הזיכוי שהתקבל, אפשר גם לחפש ולהתעדכן האם הזיכוי התקבל באתר או באפליקציה ב כל העסקאות האחרונות
באתר ובאפליקציית כאל אפשר לראות את העסקאות שמחויבות במועד החיוב וגם את העסקאות שמחויבות במועדים שונים (עסקאות בחו"ל, משיכות מזומן ועוד). בנוסף, דאגנו שהדיגיטל יתעדכן בזמן אמת ואפשר יהיה לראות גם עסקאות שנמצאות בתהליך קליטה, ממש אחרי שביצעת אותן! קיימים מקרים בהם בתי עסק "תופסים" מקום במסגרת האשראי ולאחר מספר ימים הסכום מתפנה ממסגרת האשראי או יתבצע חיוב על סכום אחר ממה שהתקבל לאישור, במקרים כאלה העסקה תופיע עם הערה "הסכום לא סופי". לצפייה בעסקאות בתהליך קליטה
בכל עת אפשר לראות את מצב המסגרת, היתרה הפנויה וכמה ניצלת, אפשר גם לבקש הגדלת מסגרת ולעבור בקלות בין מסגרות (אם יש לך יותר מאחת). אם יש לך יותר מחשבון אחד אפשר להחליף בין חשבונות בראש העמוד באתר או באפליקציה. למסגרת האשראי
במקרים בהם נדרש להפעיל כרטיס חדש כדי להתחיל להשתמש בו, הכרטיס יגיע עם מדבקה שמסבירה על כך וצריך לעקוב אחר ההוראות הרשומות על גבי המדבקה. אפשר גם להתחבר לאפליקציה או לאתר ואנחנו כבר נדריך אותך שם להפעלת כרטיס חדש. אפשר גם להתקשר ל: 03-5726926 והכרטיס יופעל מידית. חשוב לדעת: ישנם כרטיסים חדשים שמונפקים על ידי הבנק ולצורך הפעלתם נדרש לפנות לאתר הבנק הרלוונטי.
במקום לחכות לדואר, אפשר לקבל את דף הפירוט אונליין בהצטרפות לשירות דפי פירוט דיגיטליים ולצפות בכל הדפים הקודמים שלך. אפשר גם לצפות בכל העסקאות באתר ובאפליקציית כאל. למעבר לצפייה בפירוט העסקאות. אם הצטרפת בעבר כבר לשירות דפי הפירוט בדיגיטל אפשר למצוא את דף הפירוט בדיגיטל באתר ובאפליקציה כמה ימים לאחר מועד החיוב. אם צריך אפשר לשמור או להדפיס
באתר ובאפליקציית כאל אפשר לראות את העסקאות שמחויבות במועד החיוב וגם את העסקאות שמחויבות במועדים שונים (עסקאות בחו"ל, משיכות מזומן ועוד). בנוסף, דאגנו שהדיגיטל יתעדכן בזמן אמת ואפשר יהיה לראות גם עסקאות שנמצאות בתהליך קליטה, ממש אחרי שביצעת אותן! קיימים מקרים בהם בתי עסק "תופסים" מקום במסגרת האשראי ולאחר מספר ימים הסכום מתפנה ממסגרת האשראי או יתבצע חיוב על סכום אחר ממה שהתקבל לאישור, במקרים כאלה העסקה תופיע עם הערה "הסכום לא סופי". לצפייה בעסקאות בתהליך קליטה
כדי להיות במעקב כל הזמן על העסקאות שמבוצעות בכרטיסי האשראי אנחנו ממליצים להצטרף לשירות קבלת התראות (PUSH) מאפליקציית כאל. כל מה שצריך לעשות זה להפעיל את שירות העדכונים דרך מערכת ההפעלה של המכשיר או מתוך אפליקציית כאל במסך ההגדרות. מרגע הפעלת השירות תתחילו לקבלת התראות לנייד על עסקאות מעל 5 ₪
העסקה לא מוכרת לך? לא קיבלת מה שהובטח לך?
ריכזנו עבורך מקרים ופתרונות אפשריים עם ההמלצות שלנו איך ומה ניתן לעשות בעמוד ביטול והכחשת עסקה
אפשר לראות את כל העסקאות והחיובים באפליקציה ובאתר כאל.
לכניסה לאתר>
להורדת האפליקציה>
במקרה בו בית עסק התחייב לזכות אותך על עסקה, זמן הטיפול לקבלת הזיכוי הוא עד 14 ימי עסקים. אם הזמן חלף ועדיין לא קיבלת את הזיכוי צריך לברר את הנושא מול בית העסק. בנוסף, בעת קבלת הזיכוי במערכות כאל יישלח מסרון ובו עדכון על הזיכוי שהתקבל, אפשר גם לחפש ולהתעדכן האם הזיכוי התקבל באתר או באפליקציה ב כל העסקאות האחרונות
במקום לחכות לדואר, אפשר לקבל את דף הפירוט אונליין בהצטרפות לשירות דפי פירוט דיגיטליים ולצפות בכל הדפים הקודמים שלך. אפשר גם לצפות בכל העסקאות באתר ובאפליקציית כאל. למעבר לצפייה בפירוט העסקאות אם הצטרפת בעבר כבר לשירות דפי הפירוט בדיגיטל אפשר למצוא את דף הפירוט בדיגיטל באתר ובאפליקציה כמה ימים לאחר מועד החיוב. אם צריך אפשר לשמור או להדפיס
יש אפשרות לייצא את פירוט העסקאות לאקסל גם מהאתר וגם מהאפליקציה, לאחר ייצוא הקובץ אפשר לסנן ולמיין איך שנוח לך. יש אפשרות גם להדפיס את הפירוט או להדפיס את דף הפירוט עצמו מתוך אזור "דפי פירוט דיגיטליים"
ניתן להזמין כרטיס אשראי חדש באתר או באפליקציה אשר יגיע אלייך עם שליח תוך 3 ימים! להזמנת כרטיס חדש
בכל עת אפשר לראות את מצב המסגרת, היתרה הפנויה וכמה ניצלת, אפשר גם לבקש הגדלת מסגרת ולעבור בקלות בין מסגרות (אם יש לך יותר מאחת). אם יש לך יותר מחשבון אחד אפשר להחליף בין חשבונות בראש העמוד באתר או באפליקציה. למסגרת האשראי
אם הכרטיס אבד או נגנב, אפשר לחסום אותו דרך האתר או האפליקציה או דרך המענה הקולי שלנו בטלפון:
03-5723666 . בתהליך החסימה אפשר לבחור האם לחסום את הכרטיס באופן קבוע ויישלח כרטיס חלופי (ואפשר להתחיל לשלם עם הכרטיס החדש עוד לפני שהוא מגיע-להסבר על צירוף כרטיס לארנק ), או לחסום את הכרטיס באופן זמני ל- 48 שעות עם אפשרות להחזיר את הכרטיס לפעילות, לאחר החסימה לא יתאפשר לשלם בכרטיס גם בנייד.
כאל מזמינה אותך לעצב את כרטיס האשראי שלך עם תמונה אהובה מגלריית התמונות הפרטית שלך או לבחור תמונה ממאות עיצובים מהממים בקטלוג מיוחד שהכנו. ואם זו הפעם הראשונה שהכרטיס יעוצב, כל היופי הזה בחינם באתר ובאפליקציה דרך התפריט אפשר להגיע לתהליך קל ופשוט, ואפשר גם עכשיו פשוט ללחוץ כאן לאתר מעוצבים
*כפוף לתקנון
בכל מה שקשור לביטול כרטיס ללא כרטיס חלופי, צריך לפנות למוקד השירות שלנו בטלפון: 03-5726444 או בוואטסאפ 03-5275111 פשוט שומרים כאיש קשר ושולחים לנו הודעה
כדי לראות את כל הכרטיסים שנמצאים באותו חשבון צריך להזדהות עם שם ומשתמש וסיסמא, ולאחר ההזדהות אפשר לעדכן דרך מסך ההגדרות אילו כרטיסים להציג
כדי לצפות בכל פרטי הכרטיס צריך לבצע הזדהות לאפליקציית כאל, ודרך התפריט לבחור ב"צפייה בפרטי כרטיס"
אפשר לקבל הלוואה אונליין 24/7 באפליקציה או באתר (בהתאם לזכאות): להלוואה אונליין << אפשר גם להתקשר למוקד האשראי בטלפון 03-5723606
בכדי לבצע פירעון של הלוואות בחשבון צריך לפנות למוקד השירות שלנו בטלפון 03-5726444 או בוואטסאפ 03-5275111 .
פירעון מוקדם של עסקאות בכרטיס CalChoice ניתן לבצע בדיגיטל וגם לעדכן את גובה החיוב החודשי בתכנית חיוב חודשי קבוע
עם תוכנית חיוב חודשי קבוע ניתן לקבוע את גובה החיוב החודשי.
בסוף החודש, החיוב שלך יהיה רק עד הסכום שקבעת, והיתרה? תידחה לחודש הבא ותישא ריבית
הבחירה בגובה החיוב החודשי בכרטיס האשראי היא בלחיצת כפתור באמצעות האפליקציה או אתר כאל ועד 48 שעות לפני מועד החיוב החודשי.
למידע נוסף על עדכון הסכום או הצטרפות לתוכנית
אפשר לקבל את כל המידע על ההלוואות שלך כולל היתרה ולוח סילוקין באפליקציית כאל.
לצפייה במידע על ההלוואות
כאל מציעה ללקוחות חדשים גם הלוואה שאינה מצריכה הזמנת כרטיס אשראי.
בוודאי, לקוחות Diners יכולים לקבל הלוואה מבית כאל בהתאם לזכאות על גבי כרטיס האשראי שלהם.
הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שניתנת על ידי גופים פיננסיים שאינם בנק.
הלוואות חוץ בנקאיות יכולות להילקח מגופים פיננסיים גדולים כמו חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח וחברות השקעות.
אם יש לך כרטיס שיש בו אפשרות לצבור נקודות או שקלים אפשר לעקוב אחר הצבירה החודשית באתר באזור האישי ובאפליקציה באזור "נקודות וצבירות". לבדיקת הצבירה בכרטיס
אם יש לך כרטיס שצברת בו כסף מהעסקאות שביצעת, המימוש פשוט וקל – נכנסים לאפליקציה או לאתר לאזור נקודות וצבירות, ולוחצים על כפתור למימוש הצבירה, ובוחרים איזה סכום לממש ואיזה שובר מתוך מגוון שוברים של BUYME
לקוחות המשויכים למועדון הנוסע המתמיד, יכולים להמיר למועדון הנוסע המתמיד נקודות שנצברו בכרטיס האשראי. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לעמוד המרת נקודות טיסה ולבחור כמה נקודות ברצונך להמיר.
לכאל הטבות רבות לנוסעים לחו"ל, מתכנון הנסיעה ועד החזרה הביתה.
לכל הטבות חו"ל
CashCal Pro הוא הכרטיס המוגזם שמחזיר לך כסף בחזרה על כל הקניות. 1.5% על קניות מעל 10,000 ₪ בחודש כבר מהשקל הראשון, ו- 1% על קניות מתחת ל- 10,000 ₪. בשנה השנייה ואילך, הכרטיס מחזיר 1% על קניות מעל 10,000 ₪ ו - 0.75% על קניות מתחת ל10,000 ₪. החל מ- 1.4.25 החזר עד ₪450 בחודש ו- ₪5,400 בשנה לכל היותר.
בנוסף, הגזמנו עם עמלת מט״ח מוזלת של 1% בלבד, במקום 3%.
CashCal Pro הוא הכרטיס היחיד שגם מחזיר לך כסף בחזרה על הקניות וגם נותן עמלת מט"ח מוזלת של 1% על כל הקניות במט"ח בחו"ל ובאתרי אונליין! עם CashCal Pro אתם גם טסים כמו Pro - ומקבלים כניסה מוזלת ל כ- 1,200 טרקלינים ברחבי העולם
דאגנו לכם להטבות טרום טיסה מוגזמות! בנתב"ג תוכלו לבחור בין הטבה בחינם במגוון בתי עסק בנתב"ג או בהטבת כניסה לטרקלין דן בעלות של 45 ₪ בלבד (תמורת חוויה) ובנוסף גם להטבת כניסה לטרקלינים בכל העולם. לקבלת הטבת טרום טיסה בנתב"ג יש להיכנס לחנות החוויות. לקבלת הטבה בכניסה לטרקלינים בעולם יש להיכנס לאתר הטרקלינים של CashCal Pro, להירשם וליצור חשבון עם ברקוד אישי אותו יש להציג בכניסה לטרקלין. בפעם הבאה שתגיעו לשדה התעופה המקומי סורקים את הברקורד, משלמים ונכנסים ללא עיכובים! לא לשכוח להביא אתכם לשדה התעופה גם את הכרטיס הפיזי.
אפשר להזמין כרטיס אונליין בתהליך קצר של כמה דקות כאן או דרך נציג אפשר להשאיר לנו פרטים כאן בעמוד או להתקשר למוקד במספר: 8119* וכמובן שאפשר גם דרך האפליקציה שלנו
השירות זמין לכל לקוחות כאל שמחזיקים כרטיס אשראי עם לוגו כאל (ויזה או מאסטרקארד) או כרטיס דיינרס משולב (נושא לוגו דיינרס ומאסטרקארד) בכפוף למפורט באתר כאל:
Google Pay
Apple Pay
לתשומת ליבך, אם החלפת את מספר טלפון הנייד שלך במערכות חברת כאל או דיינרס קלאב, יש להמתין 48 שעות לפני שניתן לצמד את כרטיס האשראי לתשלום בנייד (כל אפליקציית תשלום בנייד).
אם לאחר 48 שעות מרגע העדכון של מספר הטלפון החדש במערכות החברה עדיין לא הצלחת לבצע את הצימוד, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של כאל.
יש לך נייד עם מערכת הפעלה של אנדרואיד? חשוב לוודא שהמכשיר תומך NFC
לא... יש לך קוד אחד פחות לזכור, כל מה שצריך לעשות הוא לשחרר את הנייד מהנעילה שלו ולהצמיד את גב הנייד למסוף התשלום. זהו! העסקה תבוצע בכרטיס שצרפת לארנק הדיגיטלי.
התשלום בנייד עומד בתקני האבטחה המחמירים בעולם. כדי לשלם בנייד חייבים לשחרר את נעילת המכשיר, זיהוי ביומטרי או סיסמה ייחודיים רק לך.
כל העסקאות מופיעות באפליקציה, באתר ובדף הפירוט החודשי. עסקת תשלום בנייד היא עסקה רגילה שמופיעה מיידית באזור עסקאות הממתינות לאישור באפליקציית כאל.
אפשר למצוא את העסקאות גם במסכי פירוט עסקאות בכרטיס יחד עם שאר העסקאות שבוצעו בכרטיס האשראי הפיזי שלך.
בוודאי, מדינות רבות בעולם כבר אימצו את הטכנולוגיה ואפשר למצוא בתי עסק רבים שתומכים בתשלום ב-TAP.
אנחנו ממליצים לחסום זמנית את הכרטיסים שיש לך בארנק הדיגיטלי, דרך אפליקציית כאל, אתר כאל או במוקד השירות בטלפון: 03-5723666.
לקוחות שנמצאים בחו״ל יכולים לפנות אלינו למרכז האישורים בטלפון. מספרי הטלפון דרכם ניתן לפנות אלינו , או בהתכתבות בוואטסאפ במספר 03-5725111
הקוד הסודי של הכרטיס משמש לביצוע עסקאות ומשיכת כסף מכספומט. דאגנו לשמור לך את הקוד הסודי באפליקציה ובאתר כאל. גם בחו"ל, אם החלפת SIM במכשיר אפשר להזדהות עם קבלת סיסמא בווטסאפ. לצפייה בקוד הסודי
אם עברת בנק או שמספר החשבון שלך השתנה - חשוב לעדכן אותנו. מה עושים? נכנסים לאתר הבנק בו מנוהל החשבון החדש, בוחרים ב"הרשאה לחיוב חשבון" ועוקבים אחרי ההוראות. לאחר מכן ממלאים טופס מקוון לשינוי פרטי חשבון בנק לחיוב ומצרפים את ההרשאות. את כל הפרטים והמידע ניתן למצוא כאן
במקרים בהם נדרש להפעיל כרטיס חדש כדי להתחיל להשתמש בו, הכרטיס יגיע עם מדבקה שמסבירה על כך וצריך לעקוב אחר ההוראות הרשומות על גבי המדבקה. אפשר גם להתחבר לאפליקציה או לאתר ואנחנו כבר נדריך אותך שם. אפשר גם להתקשר ל: 03-5726926 והכרטיס יופעל מידית. חשוב לדעת: ישנם כרטיסים חדשים שמונפקים על ידי הבנק ולצורך הפעלתם נדרש לפנות לאתר הבנק הרלוונטי. להפעלת כרטיס חדש
כל המידע על הדרכים להזדהות לאתר ולאפליקציית כאל אפשר למצוא כאן
כאל עושה לך סדר בהוצאות! רפורמת הבנקאות הפתוחה של בנק ישראל, מאפשרת ללקוחות הבנקים וכרטיסי האשראי לתת הסכמה לשיתוף המידע הפיננסי שלהם מגופים פיננסים אחרים. בנוסף, עתידה הבנקאות הפתוחה לעודד תחרות שיכולה להתבטא בהוזלת מחירים, בהצעת מוצרים ושירותים חדשניים ובמתן הצעות ערך נוספות ללקוחות. אפשר להצטרף ממש כאן
פישינג (Phishing) או בעברית "דיוג", הינה שיטה שנעשה בה שימוש ע"י עבריינים ברשת או באמצעי התקשרות נוספים (כגון טלפונים חכמים), על מנת לדלות מידע רגיש מאנשים. האמצעים העיקריים של הפישינג הם מיילים (דואר אלקטרוני), דפי אינטרנט מתחזים (אתרים מזויפים), הודעות טקסט ומסרים מיידיים באפליקציות שונות (Smishing), שנשלחים לאנשים תמימים במטרה לגרום להם למסור מידע פרטי כמו שמות משתמש וסיסמאות, מספרי כרטיסי אשראי ועוד. מזמינים אתכם להתעמק ולקרוא את כל הטיפים שלנו כאן
בדיגיטל של כאל אפשר לראות פירוט על עסקאות בכרטיסים מבוטלים למשך 3 חודשים ממועד העסקה האחרונה. באזור "חיפוש עסקאות וזיכויים" אפשר לראות את העסקאות שבוצעו בכרטיסים חסומים עד שנה וחצי אחורה.
באזור האישי באתר כאל אפשר למצוא את דפי הפירוט של כל הכרטיסים הפעילים והלא פעילים במשך 7 שנים
אם רוצים לחפש חיוב או זיכוי מבית עסק מסוים ולתחום טווח תאריכים לפי בחירתכם באזור "חיפוש עסקאות וזיכויים" אפשר למצוא את כל האפשרויות, כולל סכימה של כל ההוצאות באותה תקופה ומאותו בית עסק
בלחיצה על עסקה אפשר למצוא פרטים על תאריך ושעת העסקה, מפת האזור למקרה ושם בית העסק לא מוכר, אם מדובר בהוראת קבע תהיה אפשרות לעבור לפעולה של עצירת הוראת קבע, או אם מדובר בעסקת תשלומים ללא ריבית יהיה אפשר לפרוע אותה
באזור ההגדרות באפליקציה ובאתר אפשר לעדכן את כתובת המייל או הכתובת הפרטית, לעדכן חשבון בנק, לשנות שם על גבי הכרטיס ועוד פעולות שימושיות שאפשר לבצע בדיגיטל.