איכות השירות וחוויית הלקוח הפרטי והעסקי הם מאז ומתמיד הבסיס לערכיה של כאל, מתוך אמונה שאלו הם הגורמים החשובים ביותר לשימור הקשר ארוך הטווח עם לקוחותיה.
אנחנו בכאל זמינים לצרכיך בדיגיטל, בווטסאפ וגם בטלפון עם שירות מצוין, מקצועי וחדשני.
חברת כאל פועלת תוך התחדשות דיגיטלית מתמדת, ומשקיעה משאבים רבים בשדרוג ערוצי ההתקשרות עימה, וזאת במטרה להרחיב את ערוצי השירות ולתת את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.
מקצועיות
נגישות
זמינות
יחס אישי
אחריות
יושרה
הגינות
חדשנות
שירותים דיגיטליים
טלפון
ריכזנו עבורכם את פעולות השירות הנפוצות ביותר בזמן מענה מיידי (2):
(1) בכפוף להוראת כל דין, ובהתאם לשעות פעילות מוקדי השרות
(2) לא כולל את זמן ההמתנה במוקדים הטלפונים
(3) בכפוף לקבלת אישור, ולאחר קבלת מסמכים נדרשים מהלקוח, בהתאם לרגולציה