אמנת השירות שלנו

אנו בכאל, שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס
אישי, מתוך אמונה שהשירות שאנו מעניקים, הוא בין הגורמים החשובים לשימור נאמנות וקשר ארוך טווח עם לקוחותינו.

ריכזנו כאן תשובות לפניות נפוצות:

בכל מה שקשור לביטול כרטיס, צריך לפנות למוקד השירות שלנו בטלפון: 03-5726444 או בוואטסאפ 03-5275111


חשוב לדעת- אם בית עסק התחייב לזכות אותך על עסקה, לוקח עד 14 ימי עסקים עד שרואים את הזיכוי. אם הזמן חלף ועדיין לא קיבלת את הזיכוי צריך לברר את הנושא מול בית העסק.


כדי להקדים את התשלום הכולל של עסקאות מתמשכות או של הלוואות בחשבון, צריך לפנות למוקד השירות שלנו
ב: 03-5726444


במקום לחכות לדואר, אפשר לקבל את דף הפירוט אונליין בהצטרפות לשירות דפי פירוט דיגיטליים ולצפות בכל הדפים הקודמים שלך. אפשר גם לצפות בכל העסקאות באתר ובאפליקציית כאל לצפיה בדפי הפירוט הדיגיטליים >


אם הכרטיס אבד או נגנב, אפשר לחסום אותו דרך מוקד השירות שלנו בטלפון: 03-5723666 או דרך האתר או באפליקציה לחסימת הכרטיס כאן >


לקוחות שנמצאים בחו״ל יכולים לפנות אלינו למרכז האישורים בטלפון. מספרי הטלפון דרכם ניתן לפנות אלינו.

בנוסף, אפשר למצוא פעולות נפוצות אונליין

אם עדיין לא מצאת מה שחיפשת

חשוב לנו שהלקוחות שלנו יקבלו שירות מצוין
אז אם יש לך תלונה או פרגון נשמח לשמוע ממך כי רק נוכל ללמוד ולהשתפר
לא מרוצה מהשירות ? זה המקום לכתוב לנו על החוויה שלך. אנחנו מבטיחים לענות לכל פנייה

פנייה לנציב פניות הציבור

אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות בתלונה לנציבות תלונות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה. אנו נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.

או ממלאים את הפרטים בטופס ואנו נגיב לפנייתכם בכתב