הקלות ללקוחותינו כסיוע בהתמודדות עם השלכות המלחמה
מי הן האוכלוסיות הזכאיות להטבות והקלות?
מי הם הלקוחות הפרטיים הזכאים להטבות והקלות?
אוכלוסייה 1: לקוחות המתגוררים או פועלים עד 7 ק"מ מרצועת עזה, בהתאם לרשימות שהועברו מבנק ישראל.
אוכלוסייה 2: לקוחות שפונו על ידי גורם רשמי מביתם, בהתאם לרשימות שהועברו מבנק ישראל .
אוכלוסייה 3: לקוחות בעלי קרבה ראשונה (בני זוג, הורים, אחים וילדים) לחללי המלחמה או לחטופים או לנעדרים .
אוכלוסייה 4: לקוחות משרתי המילואים ומגויסי צו 8, פצועי מלחמה שאושפזו מעל 7 ימים ולקוחות משתתפי מסיבות "נובה" ו-"פסייאדק" ומפגש היערכות למידברן .
מי הם בתי העסק הזכאים להגיש בקשה?
אוכלוסייה 1: בתי עסק הפועלים עד 7 ק"מ מרצועת עזה, בהתאם לרשימות שהועברו מבנק ישראל.
אוכלוסייה 2: בעלי שליטה של בתי עסק שפונו על ידי גורם רשמי מביתם, בהתאם לרשימות שהועברו מבנק ישראל.
אוכלוסייה 3: בעלי שליטה של בתי עסק בעלי קרבה ראשונה (בני זוג, הורים, אחים וילדים) לחללי המלחמה או לחטופים או לנעדרים.
אוכלוסייה 4: בעלי שליטה של בתי עסק משרתי המילואים ומגויסי צו 8, פצועי מלחמה שאושפזו מעל 7 ימים ולקוחות משתתפי מסיבות "נובה" ו-"פסייאדק" ומפגש היערכות למידברן.
בתי עסק - בתי עסק שמחזור הסליקה השנתי שלהם בחברת כאל אינו עולה על 2 מיליון ₪
המידע במסמך זה מתייחס לכרטיסים חוץ בנקאיים בלבד שהונפקו על-ידי כאל
אין צורך להמתין לנציג ניתן לחסום את הכרטיס באתר בקישור זה
ניתן לצפות בקוד הסודי בלינק הבא
ניתן להשתמש בכרטיס האשראי עד ליום סיום התוקף שמופיע על גבי כרטיס האשראי. בנוסף, במרבית המקרים כרטיס אשראי חדש נשלח בדואר טרם פג תוקפו של הכרטיס הקיים. מומלץ לשייך את הכרטיס לתשלום בנייד וכך הכרטיס החדש ישויך אוטומטית לארנק ויתאפשר המשך שימוש רציף עד לקבלת הכרטיס הפיזי בדואר. למידע נוסף לגבי שיוך בלינק הבא
ניתן לשנות את מועד חיוב כרטיס האשראי ל2 או ל-10 בחודש בקישור זה או באפליקציה
ניתן לצפות בפירוט עסקאות בלינק הבא
מומלץ לוודא שהוא נמצא במקום בטוח אם לא נמצא איתך. ישנם שני דברים שניתן לעשות:
1. צפייה בפרטי כרטיס האשראי באפליקציית כאל, מאפשר המשך קניות אונליין ו/או עסקאות טלפוניות (הלינק פעיל רק במובייל ומוביל ישירות למיקום הרלוונטי באפליקציית כאל)
2. לצרף את הכרטיס (לאחר שהוצאת את פרטי הכרטיס באפליקציית כאל) לתשלום בנייד והמשך תשלום בכל מקום באמצעות הנייד. ניתן לצרף בקלות דרך אפליקציית כאל
בכפוף למפורט בתקנון חנות החוויות, ניתן לבטל הטבות באחת מהדרכים הבאות:
1. באמצעות כניסה לאזור האישי בחנות החוויות של כאל ודיינרס ולחיצה על כפתור "ביטול".
2. השארת פניה ב"צור קשר" באתר חנות החוויות- ושירות הלקוחות של חנות החוויות יחזור אליכם
3. באמצעות פניה לשירות הלקוחות של חנות ההטבות בטלפון 03-6392597