שירותים ופתרונות לכלל הלקוחות הפרטיים
אפשר לפרוס את החיוב לתשלומים , ולהימנע מהוצאה גבוהה בבת אחת
למידע נוסף >
קובעים את גובה החיוב החודשי ושולטים בהוצאות
למידע נוסף >
אין צורך להמתין לנציג ניתן לחסום את הכרטיס באתר בקישור זה
ניתן לצפות בקוד הסודי בלינק הבא
ניתן להשתמש בכרטיס האשראי עד ליום סיום התוקף שמופיע על גבי כרטיס האשראי. בנוסף, במרבית המקרים כרטיס אשראי חדש נשלח בדואר טרם פג תוקפו של הכרטיס הקיים. מומלץ לשייך את הכרטיס לתשלום בנייד וכך הכרטיס החדש ישויך אוטומטית לארנק ויתאפשר המשך שימוש רציף עד לקבלת הכרטיס הפיזי בדואר. למידע נוסף לגבי שיוך בלינק הבא
ניתן לשנות את מועד חיוב כרטיס האשראי ל2 או ל-10 בחודש בקישור זה או באפליקציה
ניתן לצפות בפירוט עסקאות בלינק הבא
מומלץ לוודא שהוא נמצא במקום בטוח אם לא נמצא איתך. ישנם שני דברים שניתן לעשות:
1. צפייה בפרטי כרטיס האשראי באפליקציית כאל, מאפשר המשך קניות אונליין ו/או עסקאות טלפוניות (הלינק פעיל רק במובייל ומוביל ישירות למיקום הרלוונטי באפליקציית כאל)
2. לצרף את הכרטיס (לאחר שהוצאת את פרטי הכרטיס באפליקציית כאל) לתשלום בנייד והמשך תשלום בכל מקום באמצעות הנייד. ניתן לצרף בקלות דרך אפליקציית כאל
בכפוף למפורט בתקנון חנות החוויות, ניתן לבטל הטבות באחת מהדרכים הבאות:
1. באמצעות כניסה לאזור האישי בחנות החוויות של כאל ודיינרס ולחיצה על כפתור "ביטול".
2. השארת פניה ב"צור קשר" באתר חנות החוויות- ושירות הלקוחות של חנות החוויות יחזור אליכם
3. באמצעות פניה לשירות הלקוחות של חנות ההטבות בטלפון 03-6392597
* חיובים נדחים נושאים ריבית עד למועד החיוב הבא שלהם בהתאם לתנאי הכרטיס. אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בע"מ.