פירוט השירותים הניתנים במענה הקולי על מסך הטלפון בזמן השיחה

שירות מענה קולי דיגיטלי מאפשר לך לראות את התפריט של המענה הקולי באמצעות ממשק נוח, ידידותי ופשוט.
בעת השיחה למוקד השירות של כאל יופיע באופן אוטומטי על מסך הטלפון התפריט המושמע במענה הקולי.
חוויית שירות חדשנית ומתקדמת.

  • ניתן לצפות בתפריט המענה הקולי ולפעול במהירות מבלי להמתין לסיום הקראת כל התפריט על ידי המענה הקולי
  • אפשרות לשמירת הנתונים המוצגים ע"י צילום המסך בכל זמן
  • גישה מהירה לשירותים נוספים שאינם קיימים במענה הקולי
  • הנגשת המענה הקולי לכבדי שמיעה

המענה הקולי הדיגיטלי מאפשר קיצור משך הזמן הכולל עד לקבלת מענה מלא!!
על מנת ליהנות מהשירות יש להוריד את אפליקצייתכאל
התפריט הדיגטלי מופיע אוטומטית על המסך במקביל לשיחה הקולית.

שרותים נוספים במענה הקולי המתקדם של כאל:

המענה הקוליעומד לשרותך 24 ביממה בטלפון:03-5726444
חשוב לזכור, בכל פניותך לקבלת שירות יש להכין מראש את מספר כרטיס האשראי שברשותך, מספר המסייע לנו לזהות אותך בכניסתך
למערך השירות, כך שהמידע שניתן לך נשאר חסוי לאוזניך בלבד.